• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Och jag min klant missade att ta tabletterna igårkväll... Får väl ta det nu på morgonen istället och även imorgon göra så

• Poison82

Inte haft dom vallningarna ni pratar om. Men jag reagerar verkligen väldigt olika på dom från gång till gång, det tycker jag är lite skumt. Huvudvärk tycks vara biverkningen efter denna kuren, ont hela tiden

• Poison82

Jag ska spolas om 2 dagar. Måttligt nervös för det. Och som det ser ut nu så får jag åka dit själv

• Poison82

Jo, det ska bli skönt att få det gjort och hoppas det hjälper mig.
    Ska slemhinnan vara 10 mm?? Min var bara typ 6 mm sist jag kollades och det var mitt i ägglossningen

• Poison82

Får hoppas det är lika lätt för mig. Jag tycker allt som handlar om att dom ska pilla i underlivet gör sjukt ont. Även när alla andra säger att det inte känns något, därav nervositeten. Ett under att jag kan ha sex

• Poison82

Nu är det över och jag tyckte det var hemskt från början till slut. Gjorde ont och jag fick ett hemskt illamående. Dock var där inget stopp utan vätskan flöt ut. Han beräkna ägglossning om en eller två dagar och min slemhinna var idag 8.5 mm .
    Nu jävlar ska här bakas bebis!!

• Poison82

Han sa att jag hade en stor fin äggblåsa och han mätte den men jag minns inte vad han sa för storlek om han ens sa de

• Poison82

Vad härligt att äntligen se lite plus i tråden!!!

Tror ägglossningen är förbi här. I torsdags sa ju läkaren att jag troligen skulle ha äl fredag eller lördag och vi hade sex Tors och lör så får hoppas det räcker. Min sambo klarar inte ha det dagligen, börjar väl bli gammal .

Haft mycket känningar därnere sen spolningen, väldigt ont i lördags samt en strimma blod med flytningen så gissningsvis hade jag äl då. I övrigt drar det och ömmar lite om vart annat.
    Nu hoppas jag på turen!

• Poison82

Snälla sprid lite graviditets baciller .
    Får också komma på tidigt ultraljud om jag väl lyckas, det känns bra

• Poison82

Tiden mellan äl och bim måste ju lätt va den längsta som finns.....
    En hel vecka kvar

• Poison82

Lider av en hemsk mensvärk, säg inte att mensen ska komma 6 dagar för tidigt denna gången (

• Poison82

Joinar nog mens gänget snart. Beräknat till fredag men haft mensvärk sen i lördags så den kommer nog tidigare.

• Poison82

Jag är gravid!!!!! Spolningen hjälpte. Kan knappt själv förstå det. 2 års tvångssex är över!

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.