• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Kanske har ägglossning nu, vet inte riktigt. Sist fick jag sådär väldigt ont 4 dagar efter sista pergo tabletten och gissa på ägglossning. Nu är jag på dag 11 efter pergo tabletten och har inte ont men har känningar i alla fall . Och haft äl flytningar lite smått, inte jättetydligt men lite i alla fall i 3 dagar.

• Poison82

Själv vill jag aldrig mer se en pergo tablett utan hoppas att jag kan få tid för spolning så fort som möjligt om inte pergo vill hjälpa. Känner mig så irriterad över att allt ska ta sån jävla tid. Först ville dom inte alls hjälpa mig innan jag försökt ett år och även när ett år har gått så tyckte dom att du ska se att det snart tar sig, du som blivit gravid naturligt 2 ggr på mindre än 4 år. Men nu har det gått 19 mån och där händer fortfarande ingenting! Jag är sååååå trött på detta jävla tvångs sexet så jag skulle kunna spy på det och man är ju inte ens sugen på att ha sex

• Poison82

Jag fick höra två alternativ. En typ ballongspolning som gynläkaren själv kunde göra eller en mer avancerad där dom kollar mer ingående, har för mig han sa titthålsoperation samt att dom då även spolar. Minns som sagt inte helt hundra men vill definitivt ha den stora undersökningen

• Poison82

Bäst och bäst, den där de söver en är ju en mer ordentlig koll. Dock måste jag dels sövas, dels åka några mil för att få det gjort, fixa ledigt från jobb och sånt för den stora undersökningen. Samt att där säkert är lång väntetid. Men det är den jag vill göra, jag vill dom ska kolla allt och göra allt för att jag ska bli gravid

• Poison82

Usch . Från glädje till besvikelse till glädje och nu igen en besvikelse. Ni får rå om varandra och komma tillbaka sen. Är du förresten helt säker? Tänkte mest på att först såg dom inte ens att där fanns något

• Poison82

Dag 23 i cykeln.... Känner inga tecken på graviditet.... Liite illamående har jag känt av men det kan man lika gärna känna av annat. Jag tror mensen kommer men kanske förlängs cykeln lite. Det vore välkommet men helst inte mer än 28 dagar cykel.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.