• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Flytningarna är vita så jag tror att det är så

• Poison82

Trina - nä det är inte att pausa hela sitt liv att låta bli tobak eller sprit men förväntansfull gick ju faktiskt inte på pergo denna månaden utan hade tänkt att hon skulle ta en paus. Att hon blev gravid just denna månaden hade hon ju inte en tanke på när hon tog sig någon cider. Kan du inte känna liksom lite glädje när det äntligen funkar för den som försökt ett tag? Hon har säkert varit lika frustrerad som du.

• Poison82

Fick ni mellanblödningar med pergo? Min mens innan pergo är beräknad till lördag (25 dagar) men enligt läkaren kan jag räkna med att det dröjer tills dag 30 efter pergokur. Är ju bara på dag 22 nu och där kommer blod

• Poison82

Jag har inte testat med stickor men om jag ska gå efter vad jag tror så skedde det förra måndagskvällen då jag hade så ont. Men det är som sagt en gissning.
    Märkte det när jag var på toa och torka mig, kom på pappret då.
    Har ni fått mellanblödningar av pergo? Vet att jag hade en blödning förra cykeln också, då utan pergotime. Fick då blödning på dag 18 och sen mens på dag 21

• Poison82

Kan och kan. Man liksom vågar inte hoppas på sånt efter såhär lång tid. Rent teoretiskt så kan det vara det men jag vet ju inte.

Trodde att det var det förra månaden och inbilla mig ett tag att mitt grävande i trädgården orsaka missfall (tungt jobb och väldigt ovant) . Men slog bort den tanken igen sen, varför skulle jag varit gravid just då av alla ggr liksom

• Poison82

Ja den som lever den får se. Idag var där liksom rester av blod på pappret annars inget hittills. Ska försöka låta bli att tänka på det

• Poison82

Det var nog mens för det fortsätter. Det är förvisso rosa och inte rött men det kommer väl.

Har ont i hela kroppen idag, jobbet hade ett showroom på Diggilo turnén igår så vi byggde, bar och hade oss

• Poison82

Ja det låter ju som mig det hittills. Blir så trött!! Vet inte om jag vill äta mer pergo, dom gör mig deppig. Funderar på att strunta i det tills läkaren är tillbaka från sin semester och kan ge mig besked på om jag ens har pco samt hur spermatestet blev. Inte roligt om jag äter dessa satans hormontabletter i onödan

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.