• Anonym (Undrar)

Thaimassage med "happy ending"

Någon som har blivit erbjuden. Eller kanske t.o.m. beställt det på egen begäran. Ni kan ju vara anonyma så ni riskerar ju inte att åka fast direkt.

• Svar på tråden Thaimassage med "happy ending"
  • Anonym (ooops)
    NoteturNomen skrev 2013-03-24 14:06:10 följande:
    Jaaa.... gå o fråga! :)
  • Anton Chigurh
    AAlexander01 skrev 2013-03-24 14:06:56 följande:
    Ok, nu blir jag kanske lite filosofisk här men tänk att det finns inget rätt och inget fel. Det bara finns..
    Tänk att vi handlar utifrån vår själsliga/mänskliga mognad och att vi går igenom olika saker utifrån vad vi ska få för erfarenheter så vi faktiskt kan växa som själar/människor.
    Det som kan tyckas vara ondska är i själva verket nödvändigt för att växa. Ju mer lyhörd man är desto mindre obehag får man alltså. Men allt är i grunden av godo.

Det finns alltid ett sammanhang och en orsak till det som sker. Ett offer och en förövare samspelar för att iscensätta ett scenario där de lär sig något. Vissa lär sig långsamt andra fort kan tyckas. Alla är på olika plan och behöver insikter och erfarenheter utifrån sin position.
    Vi är alla människor och Ingen är mer värd än någon annan. En åldring är inte mer värd än ett spädbarn.
    Döm aldrig någon. Det finns alltid bakomliggande orsaker till varför man gör som man gör. Vi vet inte vad personen vi dömer har för bakgrund som präglat hen. Vi vet inte alltid själva varför vi handlar som vi gör.

Ha lite överseende och kasta ett öga på ditt eget själsliv och döm ingen annan. Döm inte dig själv heller.
    Du gör så gott du kan efter dina förutsättningar och så gör även vi andra.
    Vi är med i ett gigantiskt skådespel. Njut av det och gör något bra av den roll du har. Le mot dig själv och andra. Gör denna föreställning så bra som möjligt för dig själv och din medmänniskor.
    {#emotions_dlg.flower}

QUEENIE !!!!!!!!!!!!!!!!!

Läs å begrunda dessa tänkvärda och sällsynt tänkvärda ord..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Queenie70
    Anton Chigurh skrev 2013-03-24 13:59:27 följande:
    Du gör mig synnerligen besviken, Queenie !!!

Och?
  • NoteturNomen
    Anton Chigurh skrev 2013-03-24 14:08:37 följande:
    Visst är det så, NN, visst är det så.  Och visst är det för jävligt att jag måste logga av strax, skall försöka mig på en 2 milare, minst, men, min underbara kvinna !!! Är ni tillgänglig senare på aftonen ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Anton Chigurh skrev 2013-03-24 14:08:37 följande:
    Visst är det så, NN, visst är det så.  Och visst är det för jävligt att jag måste logga av strax, skall försöka mig på en 2 milare, minst, men, min underbara kvinna !!! Är ni tillgänglig senare på aftonen ??? 

Vet inte det nu Anton, ligger och är lite sjuk... Kanske...
    Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • Anton Chigurh
    NoteturNomen skrev 2013-03-24 14:14:51 följande:

Vet inte det nu Anton, ligger och är lite sjuk... Kanske.. 
    Okej, NN, den som lever får te, som Lipton sa.

Krya på dig, Goding, så gott det går.

Använd dig av min kur annars. Den funkar. Oftast.

Kram, //Anton...Hjärta 
  • Anonym (ja)
    shalse skrev 2013-03-24 10:19:01 följande:
    Det säger sig självt varför hon endast nöjde sig med 250 spänn, bara för att bli av med snuskhummern så fort som möjligt. Nej, gå inte tillbaka för det vill hon inte...
    Uppenbarligen ville hon att jag skulle betala för en avslutande extramassage med tanke på hur hon gick in för att få mig uppeggad under den första delen av massagepasset. Hon lyckades absolut med det för annars hade jag knappast nappat på hennes erbjudande.
    Naturligtvis förstår jag att det är pengar som är drivkraften för extratjänsten och inte för att jag är så jäkla sexig. Om man bortser från ålderdomliga föreställningar och kristna värderingar utan betraktar händelsen ur ett strikt affärsmässigt perspektiv så kan man fundera på vad som är attraktivast för massösen. 400:- för 60 minuters hårt ryggknådande eller 250:- (normalt 500 för 25s mjukt snoppmasserande. 

• shalse

Gick in för att få dig uppeggad, men hur svårt kan det vara? Ni åker väl med pitten i vädret redan på väg till massagen, de är väl inte dumma och fattar väl hur lätt det är att få en extrapeng av er? Kanske är så cyniskt som du påstår, snabbare avklarat och mer pengar. De lär väl ha gått in för att öva på att runka av en karl på snabbast möjliga tid bara för att slippa ta i fanskapet, eller vad vet jag...så hade jag resonerat och tror nog att det ligger en poäng i det.

Anonym (ja) skrev 2013-03-24 16:05:52 följande:
    Uppenbarligen ville hon att jag skulle betala för en avslutande extramassage med tanke på hur hon gick in för att få mig uppeggad under den första delen av massagepasset. Hon lyckades absolut med det för annars hade jag knappast nappat på hennes erbjudande.

Naturligtvis förstår jag att det är pengar som är drivkraften för extratjänsten och inte för att jag är så jäkla sexig. Om man bortser från ålderdomliga föreställningar och kristna värderingar utan betraktar händelsen ur ett strikt affärsmässigt perspektiv så kan man fundera på vad som är attraktivast för massösen. 400:- för 60 minuters hårt ryggknådande eller 250:- (normalt 500 för 25s mjukt snoppmasserande. 

• shalse

Hehe oj, javisst men mina happy endings är gratis serru.

Maggimou skrev 2013-03-24 14:57:29 följande:
    shalse: Får jag chans på dig?

• Maggimou

shalse: Fi fån! Då gäller det att skynda sig!

Du skriver det som jag inte orkar tråckla ihop från mobilen.

Svar på tråden Thaimassage med "happy ending"