Thaimassage med "happy ending"
Någon som har blivit erbjuden. Eller kanske t.o.m. beställt det på egen begäran. Ni kan ju vara anonyma så ni riskerar ju inte att åka fast direkt.
Någon som har blivit erbjuden. Eller kanske t.o.m. beställt det på egen begäran. Ni kan ju vara anonyma så ni riskerar ju inte att åka fast direkt.
Jag skulle överraska min sambo som är hårt arbetande med en thaimassage.... gick ner till ett lokalt litet ställe jag gått förbi många ggr... och bokade en tid åt honom.
Han vart glad, gick dit... och kom hem gapflabbandes!
Han berättade att när han kommit in så hade dom sagt "very nice wife"... och han hade nickat lite undrande. Hon hade masserat benen och först råkat slinka in under kalsongen... men sen hade hon råkat göra det lite väl många ggr... och mycket... han hade börjat skratta... hon hade då hyschat honom. och frågade på knagglig svenska... "ingen ding ding?" och och gjort en uppåtrörelse med fingret. Då hade han klappat ihop helt av skratt.
Vart ingen "happy ending"... men det var inte heller den massage jag hade tänkt bjuda min sambo på. SÅ "nice wife" är jag inte... :D
Hahaha, ingen ding ding? Jag dör av skratt, bara en desperat man hade gått igång på den frasen..
Är väl inget brott och gå och få massage, var syftet att han skulle få en happy ending?
Jag har varit på några olika ställen. Från början för att jag var öm och stel i rygg och nacke. Tycker att det var proffsig personal som verkligen kunde ge massage. Efterhand började jag uppskatta själva beröringen med (eftersom jag är svältfödd) och fortsatte därför att gå även efter att rygg/nack-problemen försvunnnit. Den senaste salongen jag var på kändes däremot mindre seriös. Massösen som tog emot hade kortkort och djup uringning. Inga diplom på väggarna som visade vilka utbildningar i massage de hade genomgått. När jag lagt mig på sängen och massagen skulle påbörjas sa hon åt mig att ta av kalsongerna. De har de även gjort på andra ställen för att kunna massera skinkorna bättre så det var inget konstigt. Sen började massagen och hon råkade titt som tätt komma åt mina intima kroppsdelar. På slutet av massagen tog hon tom min hand och lade den på hennes bara lår. Till slut fick jag frågan om jag var klar eller om jag ville ha mer massage och pekade på skrevet. 500:- skulle det kosta. Jag hade bara 250, men hon tog pengarna och fortsatte med intimmassage tills jag var riktigt klar. Jag kommer gå dit igen..