• Anonym (Undrar)

Thaimassage med "happy ending"

Någon som har blivit erbjuden. Eller kanske t.o.m. beställt det på egen begäran. Ni kan ju vara anonyma så ni riskerar ju inte att åka fast direkt.

• Svar på tråden Thaimassage med "happy ending"
  • Anonym (ooops)
    Queenie70 skrev 2013-03-24 10:08:08 följande:

Misslyckade gris. Att du inte dör av skam över att vara en sån förlorare.
    Oj, hårda ord med låg nivå. Säger inte att det är rätt på något sätt... men man kanske kan uttrycka sig på ett snyggare sätt? 
  • shalse

Det säger sig självt varför hon endast nöjde sig med 250 spänn, bara för att bli av med snuskhummern så fort som möjligt. Nej, gå inte tillbaka för det vill hon inte...

Anonym (ja) skrev 2013-03-24 09:11:02 följande:
    Jag har varit på några olika ställen. Från början för att jag var öm och stel i rygg och nacke. Tycker att det var proffsig personal som verkligen kunde ge massage. Efterhand började jag uppskatta själva beröringen med (eftersom jag är svältfödd) och fortsatte därför att gå även efter att rygg/nack-problemen försvunnnit. Den senaste salongen jag var på kändes däremot mindre seriös. Massösen som tog emot hade kortkort och djup uringning. Inga diplom på väggarna som visade vilka utbildningar i massage de hade genomgått.  När jag lagt mig på sängen och massagen skulle påbörjas sa hon åt mig att ta av kalsongerna. De har de även gjort på andra ställen för att kunna massera skinkorna bättre så det var inget konstigt. Sen började massagen och hon råkade titt som tätt komma åt mina intima kroppsdelar. På slutet av massagen tog hon tom min hand och lade den på hennes bara lår. Till slut fick jag frågan om jag var klar eller om jag ville ha mer massage och pekade på skrevet. 500:- skulle det kosta. Jag hade bara 250, men hon tog pengarna och fortsatte med intimmassage tills jag var riktigt klar. Jag kommer gå dit igen..

• Anonym (ooops)
    shalse skrev 2013-03-24 10:19:01 följande:
    Det säger sig självt varför hon endast nöjde sig med 250 spänn, bara för att bli av med snuskhummern så fort som möjligt. Nej, gå inte tillbaka för det vill hon inte...
    Jag drog en annan slutsats... att hon tyckte att det var okej att göra det för halva pengen måste betyda att hon inte tyckte så illa om honom. Hade hon velat bli av med honom hade hon bara kunnat neka och sagt att det kostade 500.... tänk va olika självklarheter det finns. :) 
  • Anonym

Hände min kompis man. Han skulle på Thai massage, då " råkade" tjejen röra han i skrevet två ggr, och sen fråga om han var gift. Han tyckte det var obehagligt och kommer inte gå dit igen.

• shalse

Tror nog att kvinnorna runkar av dessa stolpskott och funderar ut vad de ska laga för middag till barnen när de kommer hem. Men det vill inte dessa lönnfeta hybrisstinna neandertalare fatta..

Anonym (ooops) skrev 2013-03-24 10:23:14 följande:
    Jag drog en annan slutsats... att hon tyckte att det var okej att göra det för halva pengen måste betyda att hon inte tyckte så illa om honom. Hade hon velat bli av med honom hade hon bara kunnat neka och sagt att det kostade 500.... tänk va olika självklarheter det finns. :) 

• HasseA
    Anonym (ooops) skrev 2013-03-24 10:23:14 följande:
  • Anonym (ooops)
    shalse skrev 2013-03-24 10:34:30 följande:
    Tror nog att kvinnorna runkar av dessa stolpskott och funderar ut vad de ska laga för middag till barnen när de kommer hem. Men det vill inte dessa lönnfeta hybrisstinna neandertalare fatta..
    Jag tror oxå att de tänker på annat medan de utför sina tjänster... men jag tror inte att alla män som köper sexuella tjänster är lönnfeta hybrisstinna neandertalare... vissa är nog bara väldigt ensamma män. 

• Anonym (Undrar)
    shalse skrev 2013-03-24 10:34:30 följande:
    Är det synd om Thaitjejerna?
  • shalse

Tror inte ens att det bara är ensamma män, lika många upptagna. Men elakt, bodde granne med en thai massage och alla rödmosiga karlar som kom ut därifrån fick en att tycka synd om brudarna som fick ta i dessa spakar...

Anonym (ooops) skrev 2013-03-24 12:04:32 följande:
    Jag tror oxå att de tänker på annat medan de utför sina tjänster... men jag tror inte att alla män som köper sexuella tjänster är lönnfeta hybrisstinna neandertalare... vissa är nog bara väldigt ensamma män. 

Svar på tråden Thaimassage med "happy ending"