Thaimassage med "happy ending"
Någon som har blivit erbjuden. Eller kanske t.o.m. beställt det på egen begäran. Ni kan ju vara anonyma så ni riskerar ju inte att åka fast direkt.
Någon som har blivit erbjuden. Eller kanske t.o.m. beställt det på egen begäran. Ni kan ju vara anonyma så ni riskerar ju inte att åka fast direkt.
Är det så? Skönt att höra att det finns fler som en själv, känns inte alltid som det här.
Tack för informationen, antecknar. Tur för dig att jag redan ätit min middag och inte är alldeles för äckelmagad...
Varför skulle jag vara arg på dig för? Ämnet är intressant i sig, engagerar oavsett om man är för eller emot det. Jag är inte den värsta att ställa mig på barrikaderna och protestera emot, men vill man inte att ens egna söner och döttrar ska prostituera sig så tycker jag inte heller att man ska vara för att andras gör det. I min värld blir det hyckleri, samtidigt skiter jag i vad vuxna gör. Om jag har något emot torskar? Är lite trött på det kladdiga och kletiga beskrivningarna som vissa män kommer med ja, oavsett torsk, hebefil eller nekrofil (ironi) så gaggar alla dessa män på om hur de blir förförda av motparten. Det stör mig, stå för att du är en sexköpare som vill köpa en annan människas kropp för egen njutnings skull. Ska man prata om att motparten förför en hela tiden så lämnar man för mycket falluckor, då kommer ettriga blodhundar som mig in och hackar..
Jobbar administrativt på ett privat företag med i princip bara män, kanske lite därför jag lärt mig att vara ganska hård i min jargong...på gott och ont. Just ämnet prostitution är så svårt och diskutera utan att det väcker mycket känslor, de som är för det har betydligt färre vettiga argument än andra sidan som är emot. För kan man strida för att en annan människa ska sälja sin kropp? Blir dessutom löjeväckande när sexköparna själva ska diskutera den lyckliga horan. Just sexköparna och deras behov är totalt ointressant, det är kvinnornas välbefinnande som är det viktiga. Hört talas om dokumentären du syftar på, du vet möjligen inte vad den heter?