• Anonym (Undrar)

Thaimassage med "happy ending"

Någon som har blivit erbjuden. Eller kanske t.o.m. beställt det på egen begäran. Ni kan ju vara anonyma så ni riskerar ju inte att åka fast direkt.

• Svar på tråden Thaimassage med "happy ending"
  • shalse

Förstod nästan det, men var inte helt säker. Kära herr Bard ja, han ska alltid gå mot strömmen mot vad gemene man tycker. Nästan så att han börjar bli förutsägbar.

Anonym (Undrar) skrev 2013-03-26 10:23:17 följande:
    Eftersom han skriver "desperata försök att rättfärdiga sexköp" så tror jag han är kritisk till prostitution och sexköp helt enkelt. Precis som du och jag är. Alexander Bard gillar jag normalt sett men han tycker ju att prostitution ska vara lagligt.

• Tom Araya
    Anonym (ooops) skrev 2013-03-24 13:51:06 följande:
    Nej, nu är du ute helt och snurrar... jag är kvinna som aldrig köpt någon "happy ending"... vet inte ens om kvinnor kan få det på thaimassagen? :D
    Jag känner en tjej som blivit erbjuden det för 300 spänn extra vid massage i Sverige....det var förövrigt en Thai-tjej som masserade, dock tackade hon nej till erbjudandet.
  • Anonym (ja)
    RoBo1 skrev 2013-03-25 17:28:30 följande:
    Hej!

Jag tycker det är jätteskönt med Thaimassage har varit flera ggr. Men har aldrig blivit erbjuden något mer, kanske beror på mig! eller en seriös salong ? 
    Det finns som sagt både seriösa och oseriösa. Är det den oseriösa biten som är intressant så får du kanske testa några olika salonger innan du hittar vad du söker.
  • amorvincitomniia
    shalse skrev 2013-03-24 10:19:01 följande:
    Det säger sig självt varför hon endast nöjde sig med 250 spänn, bara för att bli av med snuskhummern så fort som möjligt. Nej, gå inte tillbaka för det vill hon inte...
    Det kanske bara fanns hälften så mycket som vanligt att massera? ;)
  • Anonym (filosofiskt)

Har köpt massage på en strand med fd. frun liggandes intill Mycket duktig massör , kvinnlig sådan. Skulle nog aldrig få för mig att köpa varken samlag eller en runk men så tillhör jag den delen av mänskligheten som inte har svårt att ta kontakt eller gå in i en relation med kvinnor. Jag är inte för prostitution och skulle naturligtvis aldrig ha velat att mina fullvuxna utbildade och yrkesverksamma döttrar skulle ägna sig åt detta. Det finns så klart både män som är i en relation och väldigt ensamma män som köper sex. Ensamma kvinnor som inte lyckas skapa en relation med en man vad gör de???? Jo de har sex med en gift man. De köper inte sex alls i samma grad som män. Endel far förstås till Gambia och köper en pojke en vecka men betydligt fler tar en gift man. Sex är en oerkörd stark drift och på något sätt försöker vi klara av den. Men att som shalse gör kalla alla för " svin " tycker jag är att ta i. I den bästa av världar så har alla sex i en vacker relation , ingen är ful motbjudande eller gammal, ingen blir nobbad eller bortstött eller skrattad åt eller glodd på för man är så avvikande ,menså ser världen ut. Därför förekommer som shalse säger " svin". Ja stackars ni inte bara att ni inte lyckas få en bra barndom så att ni lättare klarar av en riktig relation , ni är fula dessutom och till på köpet "svin".

• Anonym (Man)

Var finns det bra massage ställen?

• Anonym (Man)
    erik5463 skrev 2015-02-21 13:26:03 följande:

Testa Sveriges största gratis chatt www.upphetsad.se 

Gick in för att kika lite.

Tack för tipset.
  • Anonym (vet)

Min erfarenhet är att minst 50% av thaimassage ställena i min stad ( Stockholm )
    erbjuder mer än bara massage.
    Dom massörer som är bosatta i Sverige och har svensk man erbjuder inte något
    annat än vanlig massage men dom flesta ställena har även tillfällig personal som är här på turistvisa och dom erbjuder även extratjänster för 500-1500 kr extra.
    Dom tjejerna kommer och går på salongerna och åker hem, med en för dom
    rejäl hacka pengar som försörjer sina föräldrar och i förekommande fall barn.
    Har svårt att se ner på dom som gör vad dom måste för att försörja sig.
    Har lika svårt att se ner på dom män som är ensamma och saknar kroppslig
    beröring och aldrig haft en relation i hela sitt liv.
    Så många som är oempatiska och inte kan se att andras liv inte ser ut som sitt
    eget. Försök i alla fall att sätta er in i en annan människas liv och valmöjligheter.

• Uppfostraren
    Anonym (Undrar) skrev 2013-03-24 08:27:51 följande:

Någon som har blivit erbjuden. Eller kanske t.o.m. beställt det på egen begäran. Ni kan ju vara anonyma så ni riskerar ju inte att åka fast direkt.

Äh, varför lalla runt på sånt jolm för 200 B för massagen och 300 B för HE när man kan stoppa in den i munnen på dom direkt och köra dom vaginalt för 700 B totalt.
  • Anonym (Man)
    Uppfostraren skrev 2015-02-21 16:31:27 följande:

Äh, varför lalla runt på sånt jolm för 200 B för massagen och 300 B för HE när man kan stoppa in den i munnen på dom direkt och köra dom vaginalt för 700 B totalt.

Betalar man med baht i Sverige?
  • Anonym (Fyi)

Det är lagligt att sälja sex. Det är köpet som är det olagliga.

Svar på tråden Thaimassage med "happy ending"