• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • ikala

Har just kommit hem från vul, helt underbart att få se lilla bönans hjärta slå. Blev dock tilld lite mitt nya bf är 19/12 v 7 (6+4).baka flytta

• emmali

Vilken VUL-dag!!! Grattis:) min tur på tors, hoppas trenden håller i sig:)

• Em me

Har med precis fått se ett 19mm mirakel ! 8+3! De rörde sig lite och hjärtat slog! Så fantastiskt efter alla motgångar! Inskrivning denna eller nästa vecka!:)

• Stinakri83

Går in i v 10 idag! Det känns riktigt bra! Känner att det vore skönt att skippa illamåendet, men sådan tur lär man ju inte ha!

• Fröken Ö

Grattis till alla lyckade VUL/UL!!! Nu är det inte heller så länge kvar tills vi alla passerar v. 12=)

Jag har mitt andra VUL på torsdag, är då i v. 9. Mitt första VUL i v. 7 visade en  liten böna med hjärtslag så jag hoppas den lille fortfarande lever=)

Är det nån fler än jag som börjar känna av foglossning redan nu??   

• mammatilltvå85

men åh så härligt med allas ul, vad roligt att det gått så bra för er! vi har tid på fredag, hoppas vi får se bebisen också då och att den mår bra=)

Var på hälsosamtal/inskrivning idag (de slog ihop det), är i v.9+0 idag. Gick bra, bm var trevlig. Känns lite konstigt dock att nästa besök är först i v.25...ett tag dit;=) Typ i Aug....

Fick veta att jag kommer få göra vul i v.9, Ul i v.12 ul i v.19 ca och sedan ett i v.23 ungefär. Massa ul 4 st men typ inga bm, besök.... lite skumt känns ju det..

• Plopps80

Kommer inte göra kub. Man kan ändå inte avbryta graviditeten fören tidigaste i vecka 15-16 och då får man föda fram barnet. Nej tack jag avstår...

Svar på tråden December bebis 2013