• Anonym (TS)

Borderline

Anonym (gråter) skrev 2013-08-30 18:44:54 följande:
    Det vill jag ABSOLUT! Hur gammal är du och hur gamla är dina barn?
    Bra

Jag är 38år och mina barn är 5, 7, 11år

• Anonym (TS)
    Anonym (TS) skrev 2013-08-30 18:53:19 följande:
    Bra

Jag är 38år och mina barn är 5, 7, 11år

Glömde fråga dig, hur gammal är du? Hur gamla är dina barn?
  • Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-30 18:56:10 följande:
    Ok, jag är 37 och mina barn är 6½ och 8½.

Va kul, då är vi ganska så jämngamla också

Hoppas jag får svar från Admin under kvällen, ska lägga barnen här nu, men jag hör av mig när de svarat, om inte tidigare. 
  • Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-30 19:06:28 följande:
    låter bra det. Är du ensam med barnen? Jag är ensamstående och barnen träffar sin pappa någon enstaka helg bara...
    Nej, jag är gift.

Då kan jag tänka mig att du har det tufft, känns som att jag aldrig hade klarat det ensam. 
  • Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-30 18:59:51 följande:
    hihi och det har jag redan talat om. Vad tror du om min fejkprofil? Jag kan inaktivera den direkt efteråt också. Haha, slog mig dock att jag ändå inte har någon egen facebooksida... Sååå vart skulle vi då skriva till varandra? Hahaha, ja det går ju om jag inte inaktiverar denna fejk...
    Du kanske kan skaffa en "fejk" hotmailadress, så skriver jag dit
  • Anonym (TS)

Var det någon som tog illa upp av att anonym gråter och jag skrev lite med varandra, som i en chatt? Så ber jag om ursäkt. Vill gärna stötta eftersom hon känner sig ensam och vi verkar bo i samma stad

• Anonym (TS)
    Anonym (Stefan) skrev 2013-08-31 21:20:20 följande:
    Nej inte alls, men forum fungerar som så att skulle alla sitta och chatta i varsin tråd (två och två) så skulle inte forumet längre fungera, och det skulle bli rätt stökigt.

Jag prenumererade på tråden (men tog bort det nu av uppenbara skäl) eftersom jag har levt i en relation med en borderline tidigare och ville ge min syn och lite råd på vägen till de som känner sig vilsna. För det kan bitvis vara riktigt riktigt tufft. Det var därför jag frågade "gråter" lite frågor, men denne svarade inte utan ni började chatta istället.

Kul att ni hittat varandra och lycka till med allt!
    "problemet" är ju det att eftersom vi båda är anonyma här, kan vi inte skicka mer privat, vilket skulle kunna vara bra eftersom vi bor i samma stad

Det betyder inte att vi inte vill skriva med några andra här.

Trist om du nu plockar bort prenumerationen pga detta Rynkar på näsan    
  • Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-31 22:37:40 följande:
    Men jag SVARADE på Stefans frågor!

Ja jag tittade också tillbaka i tråden, det gjorde du
  • Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-31 22:39:05 följande:
    Hur är det TS, har du fått nåt svar från Admin än?

Ja de hade svarat men missuppfattat min fråga, de trodde nog att jag inte visste hur man skulle skicka ett meddelande till en annan medlem, vilket jag kan. Vårt lilla "dilemma" är ju bara att båda är anonyma

Får se vad de nu svarar tillbaka

Hur mår du idag?   
  • Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-09-01 09:11:02 följande:
    Duvan75@mail.com här är min mailadress som är nyskapad och som jag inte kommer använda sen. Skicka gärna dit!!
    Kram.

Ok va bra Mailar med en gång :)
Svar på tråden Borderline