• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha

Anton - for u!

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • ArgaKillen
    Orcha skrev 2013-05-01 00:28:22 följande:
     Anton - for u!

Mmm mjukglass!
  • Orcha
    ArgaKillen skrev 2013-05-01 00:38:47 följande:

Mmm mjukglass!
    Associationer.

Själv såg jag:

">

Kräks
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • ArgaKillen2
    Baby skrev 2013-04-30 18:58:34 följande:
    Jahapp, nu ropar sambon att maten är färdig...
    Heeeejdå.

Hejdå!

Tydligen hade du ett problem med mitt ärliga erkännande om hur du är som person (D.I.H). Med det sagt, så är du en fegis som inte ens tar dig an att konfrontera sanningen utan istället väljer den bekväma vägen och få bort oliktänkande varelser genom att skvallra till kappvändarna!

Tro mig, du kommer ingen vart den vägen, så istället för att jag ska anmäla dig som förespråkare för pedofili (på riktigt) så väljer jag istället att konfrontera dig och frågar omsorgsfullt vad fan problemet är?  
    ArgaKillen blir spärrad av sketna idioter som dig!
  • MrsPenn
    ArgaKillen skrev 2013-05-01 00:06:39 följande:

Nope lika mkt som du är en fejk-kille
    Jag börjar undra om DU är en fejk-kille lol. Plötsligt tror jag att 50% av alla FL-killar är

Har predis diskat o fixat klart efter våra valorgsgöster. Tröööööööttt men vöäldigt glad. OCh lite full.
    Skål
  • Trailer trash TT

Idag ska jag fortsätta måla, ser att det är demonstrationsdag också så jag tänkte demonstrera mina nya penslar för familjen

Manyok
  • Feltryck01

Jävlar vad stadig jag är på handen, även när jag druckit. När jag skrev här igår (00.08) hade jag börjat dricka lite wine kl 17.30 typ. Heh.

Ska jobba idag...