• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft
    ArgaKillen2 skrev 2013-05-01 16:28:01 följande:

Kände du dig förolämpad eller road, är frågan?

Om du kände ett obehag så kan jag trösta dig med att allt som är ovant för en människa, till en början, känns obekvämt! Kanske rentav förolämpade gentemot sina egna värderingar, vad vet jag?

Men det är viktigt att tänka på att även den dom befinner sig i botten har rätt att skratta åt toppen! 
    Mer road än förolämpad, men inte så jätteroad heller, kanske 4 av 10. Tänkte mest, stackars människa, antingen står inte allt rätt till så han glömde ta på kallingar, eller så har han slut, är kanske hemlös.. Sen kanske han har någon slags ålderskris eftersom han hade väldigt ungdomliga kläder i övrigt.
    Kan ju nämna att jag inte är särskilt ovan att se folks strjärtskåror, och upptäcka att de saknar underkläder, det var mest kombinationen som gjorde att jag reagerade över huvud taget. -Häftig skateboard"kille", pensionär, inga fillingar.
  • Trailer trash TT
    ArgaKillen2 skrev 2013-05-01 16:30:33 följande:

Jag har också dansat med honom och han erkände att de som får mössan är enbart de som är fri ifrån skitsnack!
    så då fick du ingen mössa?
    Manyok
  • ArgaKillen2
    Trailer trash TT skrev 2013-05-01 16:33:35 följande:
    så då fick du ingen mössa?

Rätta mig om jag har fel nu... Men det var väl du som inte fick någon mössa, eller hur?
  • Trailer trash TT
    ArgaKillen2 skrev 2013-05-01 16:45:56 följande:

Rätta mig om jag har fel nu... Men det var väl du som inte fick någon mössa, eller hur?
    Frågan var om du fick någon mössa?

Jag fick ingen mössa
    Manyok
  • Feltryck01

The holy möss that is only given to the good and trustworthy people with mathafakking awesome humor. Horst bestämmer vilka de är...

• ArgaKillen2
  • ArgaKillen2
    Trailer trash TT skrev 2013-05-01 16:47:28 följande:
    Frågan var om du fick någon mössa?

Jag fick ingen mössa

Klart du inte fick någon mössa men jag bad heller inte om att få den av honom.