• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Feltryck01

Är påväg hem och det sitter en spanish fatty bredvid mig, hennes arsle hänger över på mitt säte..

• mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-01 16:18:56 följande:
    Är påväg hem och det sitter en spanish fatty bredvid mig, hennes arsle hänger över på mitt säte..

Använd arslet som armstöd eller mugghållare
  • Trailer trash TT

Varit i Eskilstuna. Käkade på nått wokställe där maten smakade NOTHINGSkrikandes det var nudlar kyckling grönsaker och inga kryddor. Självklart klagade jag

Manyok
  • ArgaKillen2
    Feltryck01 skrev 2013-05-01 15:56:42 följande:
    Munspelsmannen!!!!!!!!!

Fan-möte i helgen eller?

Gillar du också munspelsmanen?
  • Feltryck01

Älskar munspelsmannen! En gång för längesen dansade vi med varandra, och jag har fått hans mössa beztiz!!

• Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-05-01 16:25:27 följande:
    Älskar munspelsmannen! En gång för längesen dansade vi med varandra, och jag har fått hans mössa beztiz!!
    Jag har också dansat med honom men jag fick ingen mössa
    Manyok
  • ArgaKillen2
    mycketsaft skrev 2013-05-01 16:01:16 följande:
    Jag är inte den som brukar klaga på folks klädsel men... Gick ner på ica, utanför satt en eventuell alkis (ingen ur det vanliga gänget), han klev upp och gick in just före mig. I ansiktet såg han ut att vara ca. 60 år, lite sliten. Men han var klädd som en 15 årig skejtare, ganska mycket häng på brallorna, tyvärr inga kallingar under..

Kände du dig förolämpad eller road, är frågan?

Om du kände ett obehag så kan jag trösta dig med att allt som är ovant för en människa, till en början, känns obekvämt! Kanske rentav förolämpade gentemot sina egna värderingar, vad vet jag?

Men det är viktigt att tänka på att även den dom befinner sig i botten har rätt att skratta åt toppen! 
  • ArgaKillen2
    Feltryck01 skrev 2013-05-01 16:25:27 följande:

Helt klart ett möte till helgen!
  • ArgaKillen2
    Trailer trash TT skrev 2013-05-01 16:26:28 följande:
    Jag har också dansat med honom men jag fick ingen mössa

Jag har också dansat med honom och han erkände att de som får mössan är enbart de som är fri ifrån skitsnack!
    Jag är inte arg, jag är förbannad!