• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • ArgaKillen2

Är trött på skitsnack, går ut på stan istället... Inser att det är där allting föds. Går hem, inser att det är där allt får fäste. Vad göra?

Jag är inte arg, jag är förbannad!
  • ArgaKillen2

Det är för varmt för att sitta och titta på målarfärg torka, går ner i källaren och  kollar om husspindeln har växt till sig något sen igår istället...

• ArgaKillen2

The angrier you are, the easier it gets to stand up against bitches!

• ArgaKillen2

Idag ska jag fortsätta måla, ser att det är demonstrationsdag också så jag tänkte demonstrera mina nya penslar för familjen

Idag ska jag fortsätta mata husspindeln nere i källaren, ser att vissa demonstrativt har mosat spindelns tidigare generationer emot väggen, så jag tänkte demonstrera hur man, med en pensel, målar över det som tidigare varit...

• ArgaKillen2

I wish I could fly lika a stoner on his way down! That way is the only "straight" way!

• ArgaKillen2

Igår var jag lite wild and crazy på väg hem från jobbet. Ställde mig och diggade till munspelsmannens ljuvliga toner här på Drottninggatan.

• Pebbles
    ArgaKillen2 skrev 2013-05-01 11:30:54 följande:
    Igår var jag lite wild and crazy på väg hem från jobbet. Ställde mig och diggade till munspelsmannens ljuvliga toner här på Drottninggatan.

Är han tillbaka i Sverige nu?
  • ArgaKillen2
    Pebbles skrev 2013-05-01 12:02:47 följande:
    Är han tillbaka i Sverige nu?

Ja men underbart är kort! Nästa vecka är det Tyskland som står på tur, därefter Schweiz och sedan USA.