• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Pebbles
    ArgaKillen2 skrev 2013-05-01 12:07:36 följande:

Ja men underbart är kort! Nästa vecka är det Tyskland som står på tur, därefter Schweiz och sedan USA.
    Då får jag skynda mig. Jag vill ju ligga med honom innan han försvinner igen. 
  • ArgaKillen2
    Pebbles skrev 2013-05-01 12:09:48 följande:

Stressa inte, det är dåligt för hälsan ^^ Ta det lugnt och låt ödet bestämma. Straxt innan åtta på morgonen är även ArgaKillen tillgänglig för allmän beskådan på Drottninggatan i höjd med Hötorget.

Går alltid straxt bredvid citatet i rostfritt stål på gatan: ""Vad är ekonomi? En vetenskap uppfunnen av överklassen för att kunna tillskansa sig frukterna av underklassens arbete""  
  • CheyTac
    Trailer trash TT skrev 2013-05-01 10:46:46 följande:
    Det är för varmt att måla,drar ner på stan istället och fikar
    Democracy: Four wolves and one lamb voting on lunch....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-01 10:48:23 följande:
    Jag drack vitt vin i typ sju timmar igår men var inte särskilt full och mår fan (well, nästan..) prima idag! Har jag fått gudakrafter?

Hej det måste du ha fått! Vi var fem som delade på två flaskor vitt samt fördrink igår och jag är seg och lite ont i huvudet idag...
  • MrsPenn
    Pebbles skrev 2013-05-01 12:09:48 följande:

Grejt! Kom ihåg kondomer, munskölj och handsprit!
  • mycketsaft

Jag är inte den som brukar klaga på folks klädsel men... Gick ner på ica, utanför satt en eventuell alkis (ingen ur det vanliga gänget), han klev upp och gick in just före mig. I ansiktet såg han ut att vara ca. 60 år, lite sliten. Men han var klädd som en 15 årig skejtare, ganska mycket häng på brallorna, tyvärr inga kallingar under..

• CheyTac
    mycketsaft skrev 2013-05-01 16:01:16 följande:
    Jag är inte den som brukar klaga på folks klädsel men... Gick ner på ica, utanför satt en eventuell alkis (ingen ur det vanliga gänget), han klev upp och gick in just före mig. I ansiktet såg han ut att vara ca. 60 år, lite sliten. Men han var klädd som en 15 årig skejtare, ganska mycket häng på brallorna, tyvärr inga kallingar under..
    Lite såhär då Saftis...

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • mycketsaft
    CheyTac skrev 2013-05-01 16:09:03 följande:
    Lite såhär då Saftis...

Ungefär, fast han var inte överviktig.
  • MrsPenn

Hjääälp jag känner ingen förutom saften o TT i tråden! Varför håller ni på och byter namn för?