• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Kakaa
    Trailer trash TT skrev 2013-05-14 15:32:04 följande:
    En latte och en kaka tack,lite hångel efter det
    absolut.. komsikomsi.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-14 15:35:56 följande:
    Har köpt kajal så nu klarar jag mig en vecka
    Nu blev jag glad. Kajal är det vackraste en kvinna kan ha. Gör en vacker Dam ännu vackrare....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-05-14 15:37:21 följande:
    Nu blev jag glad. Kajal är det vackraste en kvinna kan ha. Gör en vacker Dam ännu vackrare....

Tack söta duHjärta Jag är beroende av kajal

Manyok
  • Kakaa
    Trailer trash TT skrev 2013-05-14 15:47:32 följande:

jag är beroende utav dig. 

• mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-05-14 15:47:32 följande:

Det är kul när man är snorig och det är svart av kajalen. Då kan man låtsas att man är jättesjuk och få sympatier av sambon..
  • mycketsaft

Var på ett lekland med småern idag. En i personalen kom fram och frågade om min son fick äta klubba. Sa att det går bra, trodde att han skulle få EN. Så kom hon med en kartong. De har gått ut men det spelar ju ingen roll, bara det att de inte får sälja dem.

• Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-05-14 15:51:03 följande:
    Var på ett lekland med småern idag. En i personalen kom fram och frågade om min son fick äta klubba. Sa att det går bra, trodde att han skulle få EN. Så kom hon med en kartong. De har gått ut men det spelar ju ingen roll, bara det att de inte får sälja dem.

GUD SÅ SÖT!! :O pojken alltså.. honom hade ni gjort bra.  Bra saggkvalite där.. ^^ 

• mycketsaft

Åh, tack kakis :) Här är en av mina favoritbilder, fast det är nog två år sedan.. 

• Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-05-14 15:51:03 följande:

Tidig julafton för vissa.....Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.