• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • fortsätt paddla

Jag har alltid känt mig udda. Och är jag nervös är jag udda. Ofta klistrar jag på ett leendet och låtsas vara " normal".
    Mina människor är inte så många, kan räkna dom på ena handen( Dom som är " mina" på riktigt) Förutom den komplett galna släkten då.

• Trailer trash TT
    fortsätt paddla skrev 2013-05-14 17:32:34 följande:
    Jag har alltid känt mig udda. Och är jag nervös är jag udda. Ofta klistrar jag på ett leendet och låtsas vara " normal".
    Mina människor är inte så många, kan räkna dom på ena handen( Dom som är " mina" på riktigt) Förutom den komplett galna släkten då.
    När vi är på fest eller middag så sitter jag oftast med ansiktet över mobilen och pratar med folk på internet:-d Alla vet hur jag är och dom bryr sig inte längre
    Manyok
  • fortsätt paddla

TT: jag hatar när jag måste vara social på det sättet. Har fel umgänge, bor på fel ställe. Jag får lov att lyssna på husvagnsprat tills jag vill kräkas.

• Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-05-14 17:11:21 följande:

Åhå, det lät ju inte så kul :/
    Ja, egentligen :o Du är nog nästan utlänning!
    Jag är norsk, så jag är en invandrare.. på pappret.
  • fortsätt paddla

Kompisar som inte bryr sig om jag inte säger halv sju eller pratar oavbrutet i en timme när vi umgås, dom älskar jag.

• fortsätt paddla

Bokat resa till Riga. Utan barn. Med syster.
    Henne gillar jag också :)

• Feltryck01

Nu äre jag som är udda, för jag gillar att prata med alla irl, jag vill vara överallt och diskutera saker! Stått med en kund och småpratat i tio minuter en gång på jobbet...

• Redaction
    Trailer trash TT skrev 2013-05-14 20:15:02 följande:
    vart tog kakaa vägen
    tydligen avregad, tråkigt...
    Listen, when I slap you you'll take it and like it