• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT
    Kakaa skrev 2013-05-14 16:23:55 följande:
    Jag har sju syskon.. alla bröder.. 
    Jag har tre bröder alla typ 10-15 år äldre än mig. Jag är en sån där sladdis
    Manyok
  • Kakaa
    Trailer trash TT skrev 2013-05-14 16:24:43 följande:
    Jag har tre bröder alla typ 10-15 år äldre än mig. Jag är en sån där sladdis
    jag är nästäldst och skulle inte blivit till alls.. men min mor var full och min far var kåt en vacker kväll på ålandsfärjan.. -.-

Farsan var emot abort om morsan tänkte "Han försörjer mig" morsan lämnade mig hos farsan när jag var 2 månader och stack med en annan man till tenneriffa, morsan kom tillbaka och krävde vårdnaden efter hon gift sig med nya mannen.. :o 
  • mycketsaft
    Kakaa skrev 2013-05-14 16:26:25 följande:
    jag är nästäldst och skulle inte blivit till alls.. men min mor var full och min far var kåt en vacker kväll på ålandsfärjan.. -.-

Farsan var emot abort om morsan tänkte "Han försörjer mig" morsan lämnade mig hos farsan när jag var 2 månader och stack med en annan man till tenneriffa, morsan kom tillbaka och krävde vårdnaden efter hon gift sig med nya mannen.. :o 

Åhå, det lät ju inte så kul :/
    Kakaa skrev 2013-05-14 16:26:37 följande:
    kan man kalla mig ålänning?
    Ja, egentligen :o Du är nog nästan utlänning!
  • fortsätt paddla

Fördelen med att sluta sent är att man kan spela musik i bilen på den volym man vill, man slipper gympapåsar och grusiga byxor.
    Det är stora fördelar...

• Trailer trash TT
    fortsätt paddla skrev 2013-05-14 17:12:27 följande:
    Fördelen med att sluta sent är att man kan spela musik i bilen på den volym man vill, man slipper gympapåsar och grusiga byxor.
    Det är stora fördelar...
    Jag brukar ibland ta bilen och åka till city gross själv bara för att köpa en chokladkaka,det är 1 mil dit.Brukar ha musik på högsta volym och bara sitta och skriksjunga
    Manyok
  • Trailer trash TT

Jag har alltid lurar med musik på när jag är ute eller åker till jobbet och sjunger gärna med till låtarna högt. Folk tittar alltid konstigt på mig. Gör inte heller det med flit

Manyok