• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-15 11:25:00 följande:
    Men varför gör de så?!

Är man dock inte redan så borta av smärtan att man knappt märker det? Kanske bara r vetskapen om det som känns hemsk...

Om det inte går att stoppa blödningen efter att moderkakan släppt kan man behöva ta till drastiska metoder. Jo, nog känner man det nog, om man inte är riktigt bedövad. När jag fött och de skulle stoppa blödningen räckte det med att de tryckte utifrån bara, och det gjorde svinont. Och så fort något rörde vid underlivet skakade jag av smärtan.
  • Feltryck01

Åh fifan. Nä jag vill inte höra mer. Kniper ihop både ben och muttmuskler när jag läser det där. Uuuuhhhh....

• mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-15 11:32:38 följande:
    Åh fifan. Nä jag vill inte höra mer. Kniper ihop både ben och muttmuskler när jag läser det där. Uuuuhhhh....

Jag ska inte skrämmas mer! Jag blev typ lika rädd själv :p
  • Orcha
    mycketsaft skrev 2013-05-15 10:30:26 följande:

Vad var det för växter?
    Några som pedagogerna tydligen sagt var ok att äta...%#"%"&
    Kunskapsnivån på vissa vuxna är så låg att de borde få ledsagare...
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Trailer trash TT

Äntligen hemma. Suttit på ett fullpackat pendeltåg. En mamma och hennes 7676 barn satt mitt emot mig och ungarna sa hej hela jäkla tiden.Jag har lurar på mig och märkte att dom sa hej när mamman knackade mig på axeln och sa att det var otrevligt att inte säga hej tillbakaFörvånad what the fuck. Jag sa bara shut up jag lyssnar på musik vad god stör ej.

Va fan är det med vissa morsor som tror att deras ungar är världens mittpunkt FUCK

Manyok