• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-05-14 15:54:56 följande:
    Åh, tack kakis :) Här är en av mina favoritbilder, fast det är nog två år sedan.. 

Åhh batman.. gud så söt. :D Det är nästan så jag önskar att yngla av mig. :)
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-05-14 15:56:03 följande:
    Tidig julafton för vissa.....Solig

jo, men risken finns att de försvinner snabbt.. och inte ner i sonens mage. Drömmer
  • mycketsaft

Sen får vi inte glömma mitt "nya" lilla sockervadd! Men nu ska jag sluta bomba er med mina avkommor.

• Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-05-14 16:05:07 följande:
    Sen får vi inte glömma mitt "nya" lilla sockervadd! Men nu ska jag sluta bomba er med mina avkommor.

Super fina knodds. :) 
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-05-14 16:10:54 följande:
    Fast jag ska inte ha några mera barn..Just saying
    Inte jag heller, skulle inte överleva ännu en graviditet. Säkert inte att uppfostra en till heller.  Hur många har du?
  • Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-05-14 16:18:42 följande:
    Inte jag heller, skulle inte överleva ännu en graviditet. Säkert inte att uppfostra en till heller.  Hur många har du?
    Har tre biologiska och sen två bonusbarn fast jag räknar dom som mina barn också
    Manyok
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-05-14 16:20:03 följande:
    Har tre biologiska och sen två bonusbarn fast jag räknar dom som mina barn också
    Ja, det blir ju en hel del när alla är där samtidigt! Vi var 5 barn när pappa var tillsammans med sitt ex och jag och mina syskon var där. Det var galet.. Sen hade de andra två damp (på riktigt) med så det var typ fight jämt.