• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft

Haha, mina barn säger hej till folk lite då och då, iblanmd blir sonen sur för att han inte får något svar, men då brukar jag säga att dom nog hör dåligt.

• mycketsaft

Han börjar med ett vanligt hej. Sen HEJ, DU! HEJ! HEJ DU!!! HEEEEEJ DUUU!!!!!!

• Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-05-15 16:37:54 följande:
    Haha, mina barn säger hej till folk lite då och då, iblanmd blir sonen sur för att han inte får något svar, men då brukar jag säga att dom nog hör dåligt.
    Jag säger hej till barn om jag hör att dom hälsar. En morsa som börjar knacka mig på armen då är det bara stört:-d
    Manyok
  • Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-05-15 16:39:03 följande:
    Han börjar med ett vanligt hej. Sen HEJ, DU! HEJ! HEJ DU!!! HEEEEEJ DUUU!!!!!!
    Åh jag hade fått panik hahaha
    Manyok
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-05-15 16:39:37 följande:
    Jag säger hej till barn om jag hör att dom hälsar. En morsa som börjar knacka mig på armen då är det bara stört:-d
    Åh, nä så skulle jag aldrig göra, då är det bättre att örklara för banet att personen inte hör eller inte vill prata med folk den inte känner.
  • Trailer trash TT

Maken är med barnen på sina aktiviteter. Jag har ätit spagetti som jag kokat själv,orkade inte värma köttfärssås så jag tog bregott svartpeppar och ketchup. Har även duschat och krypit in i min one piece. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla dr who och äta kakor.

Manyok