Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-04-17 18:22:41 följande:
    I'd rather listen to Chewbacca sing Nickelback's music than actually listen to Nickelback.
    Go Ahead Punk... Make My Day.....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2013-04-17 22:42:09 följande:
    Jag fullkomligt älskar dig:)
    Å jag dig, Paddeln, fast det vet du nog......Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-04-17 22:42:13 följande:
    Bob?
    ???
  • Anton Chigurh
    MrsPenn skrev 2013-04-17 23:24:53 följande:
    var är chuck norris!
    Han åkte ju på riktigt däng av Bruce lee.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-18 08:33:19 följande:
    I need weed
    Jag kollade Gratis-Ordbok.se...där står att weed betyder hästkrake. Va fan skall du med en hästjävlel till, Trailer.

NU !!!

För alla dom däringa andra otäckheterna, det är ju bara för fint folk, typ Stureplansdemokraterna. Det var väl ändå inte sånt du syftade på !!!
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-19 08:55:38 följande:
    Startat datorn och ska kanske jobba lite.idag frågade chefen om vi infört funny socks day på jobbet.tittade på mina fötter och upptäckte att kah har em rosa döskalle strumpa pch en svart strumpa på mig. Kah svarade självklart har ni andra inte sett mailet jag skickade ut
    Jag är kär....Hjärta

I dig.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:06:25 följande:
    Just det piller tack för att du påminde mig

Maken sitter och suckar,han hatar Ikea,
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:18:54 följande:
    Försöker med allt nu. Kista galleria,skärholmens köpcentrum,barkarby,min  make är tråkig,han börjar nog bli gammal.Dags att byta ut kanske
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:20:14 följande:
    När folk vill att jag ska vara social och ändå säger nej till alla förslag jag kommer medSkrikandes
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:22:12 följande:
    I hate him
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:22:53 följande:
    Nu ska jag bli patetisk och hota med sexstrejk
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:23:20 följande:
    Han bara HAHAHAHAHAHA
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:23:38 följande:
    Fuck him
    Jag blir nog tvungen till å döda din make,Trailer, så jag kan gifta mig med dig. 

Är det någon dag i veckan som passar ???

• Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:49:35 följande:
    Måndagar brukar vara en bra dag,helst efter klockan 18 så han hinner göra min middag först
    Jag skall försöka pressa in det. Är rätt mycket sånt just för tillfället. Men för att det är du,Hjärta Trailer, så skall jag anstränga mig lite extra. Problemet med dom häringa snabbjobben är att det oftast blir lite mycket splatter, men du är väl knappast den känsliga typen. 

Geftemålet kanske vi kan ta i Vegas på onsdag nästa vecka. Det hade passat mig ypperligt.
  • Anton Chigurh
    HELVETE !!!
  • Anton Chigurh

Onsdag it is then....

Svar på tråden HANGAROUND