Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Feltryck01 skrev 2013-04-28 11:01:27 följande:
    Det börjar lukta sommar bannemej.
    Du tänker på Trailers kommande skogspromenad med hennes mans kompis. Nu skrev hon, Trailer då, "shoppa", men både du och jag vet att hon menar en skogspromenad !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-28 12:23:44 följande:
    SO LONG
    Hej
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-04-28 14:53:27 följande:

Hehe, jag ville bara gnälla lite :) Han mådde illa och jag hade ändå inte tänkt något annat än att gå och sova :)
    TT: Fika åt mig med! 
    Fy dig.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-28 14:52:35 följande:
    Hemma igen. Haft väldigt roligt och druckit latte och käkat bullar. Han får bli min fikahusband
    Det vill jag också va.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-28 14:56:32 följande:
    Maken ska iväg och fixa med nått i Sigtuna. Men mat då sa jag med darrande röst. Finns att värma sa han
    Donken har väl öppet till klockan ett. I natt. På dom flesta inrättningarna. Utifall att. Menar jag. 

Hoppas jag.

Fy. Nu fick jag ont i magen. Av oro.  
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-28 14:58:31 följande:
    Pasta carbonara
    Vet du, Trailer....jag trodde Orcha var en schysst Dam. Nu har jag kommit underfund med att hon (Orcha) är en in i helvete schysst Dam. En riktigt underbar kvinna. Precis som dig.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-28 16:09:06 följande:
    Du är min FL-husband
    4u
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-28 16:11:24 följande:
    Jag kollar på svampbob och barnen dukar. Finn ett fel
    Du saknar en burk öl. Helst Norrlands Guld.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-04-28 17:06:11 följande:
    Nämen?

Hjärta

Ja. Så är det......Glad
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-28 19:23:12 följande:
    Kvällsbok

Text.....

Jag är konstig,lita crazy,hittar på massa konstiga saker ibland,skriver exakt det jag tänker,har inte direkt nått filter.

Thats me

Vet inte om jag ska posta detta men jag behövde få det ur mig

Finns massor av människor jag tycker otroligt mycket om och ni i denna tråden tillhör dom människorna

all kärlek till er
    Helvete, Trailer, jag som trodde du inte skulle kunna impa mer på mig....heartbeat.gif......love1.gif
Svar på tråden HANGAROUND