Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-04-20 14:10:11 följande:
    Ah lite splatter har ingen dött av. Onsdagar passar finfint men helst efter 21
    Det har hänt. Jo. Fast du kommer överleva.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 14:56:38 följande:
    ja jag ska byta jävla dammsugarpåse
    Jag håller på med deklarationshelvetet......!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-21 09:00:39 följande:
    godmorgon

Idag är det söndag och det betyder att det är måndag i morrn fyyyyyyyyyyyyyy fan
    Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Godmorgon, underbara kvinna........
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-21 09:45:35 följande:
    men jag är inte långsint  *drar på mig skorna*
    Innebär detta att jag skall avvakta med måndagens planerade aktivitet ???
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-21 09:57:43 följande:
    Dagen är inte slut ännu så vi kör som planerat
    Bra, jag blev lite orolig där.....
  • Anton Chigurh

Nu åker jag till gymmet å kör ett pass, Trailer, vi hörs senare.

Kram.... Hjärta

• Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-04-21 19:50:20 följande:
    God afton alla gullnöss
    Aaah, Saftis....jag saknar ju dig. Jättemycket.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-04-21 22:16:36 följande:

Vem fan tycker saft är äckligt?
    Nä. Exakt.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-22 08:15:50 följande:
    Framme i centralen och helt slut i huvudet. Tur att man alltid har cig o väskan vid extrema tillfällen.nu köpa latte och gå till jobbet..idag hsr jag olikfärgade skor på mig och min hood som det står protected by satan på

.blir nog en bra dag

• Anton Chigurh

Alltså, det här med Fejsbook, att folk skall uppdatera vad fan i helvete dom gör hela tiden, och detta var tredje minut, ungefär, det är ju inget vidare, jag har aldrig fattat poängen. Å så gör min underbara Trailer exakt det i denna tråden.

Jag tyckte om Trailer innan denna tråden startade, jag tyckte jävligt mycket om Trailer innan hon startade denna tråden. Och nu, med hennes evinnerliga tre-sekundersuppdateringar...... så Älskar jag min Trailer så det nästan gör ont. Hur fan kan en kvinna vara så helvetes underbar, när hon håller på med nåt som borde ta livet utav mig. Sakta men säkert borde jag skrumpa ihop till en liten hög med aska. Å så är det precis exakt tvärtom. 

Trailer...only Trailer, can do this shit like she do. 

Svar på tråden HANGAROUND