-
Det har hänt. Jo. Fast du kommer överleva.Trailer trash TT skrev 2013-04-20 14:10:11 följande:Ah lite splatter har ingen dött av. Onsdagar passar finfint men helst efter 21 -
Jag håller på med deklarationshelvetet......!Trailer trash TT skrev 2013-04-20 14:56:38 följande:ja jag ska byta jävla dammsugarpåse -
Today is the tomorrow you worried about yesterday.Trailer trash TT skrev 2013-04-21 09:00:39 följande:godmorgon
Idag är det söndag och det betyder att det är måndag i morrn fyyyyyyyyyyyyyy fan
Godmorgon, underbara kvinna........
-
Innebär detta att jag skall avvakta med måndagens planerade aktivitet ???Trailer trash TT skrev 2013-04-21 09:45:35 följande:men jag är inte långsint *drar på mig skorna* -
Bra, jag blev lite orolig där.....Trailer trash TT skrev 2013-04-21 09:57:43 följande:Dagen är inte slut ännu så vi kör som planerat -
Nu åker jag till gymmet å kör ett pass, Trailer, vi hörs senare.
Kram....
-
Aaah, Saftis....jag saknar ju dig. Jättemycket.....mycketsaft skrev 2013-04-21 19:50:20 följande:God afton alla gullnöss
-
Nä. Exakt.ArgaKillen skrev 2013-04-21 22:16:36 följande:
Vem fan tycker saft är äckligt? -
Trailer trash TT skrev 2013-04-22 08:15:50 följande:Framme i centralen och helt slut i huvudet. Tur att man alltid har cig o väskan vid extrema tillfällen.nu köpa latte och gå till jobbet..idag hsr jag olikfärgade skor på mig och min hood som det står protected by satan på
.blir nog en bra dag
-
Alltså, det här med Fejsbook, att folk skall uppdatera vad fan i helvete dom gör hela tiden, och detta var tredje minut, ungefär, det är ju inget vidare, jag har aldrig fattat poängen. Å så gör min underbara Trailer exakt det i denna tråden.
Jag tyckte om Trailer innan denna tråden startade, jag tyckte jävligt mycket om Trailer innan hon startade denna tråden. Och nu, med hennes evinnerliga tre-sekundersuppdateringar...... så Älskar jag min Trailer så det nästan gör ont. Hur fan kan en kvinna vara så helvetes underbar, när hon håller på med nåt som borde ta livet utav mig. Sakta men säkert borde jag skrumpa ihop till en liten hög med aska. Å så är det precis exakt tvärtom.
Trailer...only Trailer, can do this shit like she do.