Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Anton Chigurh skrev 2013-05-04 11:50:59 följande:
    Å tack allihop.Hjärta Jag trodde ni hade glömt mig. Jag gick nästan in i väggen ett tag.
    Men nu är det bra.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 11:51:13 följande:
    Men nu är det bra.
    Mycket bra...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 11:50:10 följande:
    kan  aldrig hålla käft
    Finns en anledning till att jag avgudar dig.....{#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 11:50:32 följande:
    Ni skulle bara veta hur mycket jag svamlar i huvudet
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-05-04 11:53:58 följande:
    Obestämd Jag är lite mindre förlåtande. Jag tycker man kan ta av fingrarna på ungen. Med bedövning, förstås... Oskyldig Så kan han varken hålla i en kniv igen eller skriva brev till sina offers ägare.. Skrikandes

Super!! Jo men hittills verkar det fint, inte jättemycket sol, men ljust och varmt är det ändå! Blir en längre promenad idag Skrattande Hoppas din dag blir lika fin sötnos!! Solig

Aaaw.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 11:53:03 följande:
    Inte kan vi glömma digHjärta
    Tack.....elvis1.gif
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-04 12:02:32 följande:

Då är det bra! Fortsätt så...
    Skål....jag gillar dig, AK.

Inte på det sättet. Men ja. Jag gillar dig. Som sagt.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 12:00:51 följande:
    Fuck you husband
    Jag kanske ska fullfölja kontraktet jag inte hann med tidigare ???
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-05-04 11:57:35 följande:
    Jag vaknar för tidigt och tycker därför att morgonen ta slut vid nio-blecket sisådär.

Tack kjaere du. Solig
    Och naturligtvis detsamma till dig.
    Gullig du är, Orcha, då bjuder jag på lite Linedance i gengäld. Varsegod å njut....

bigdance.gif 
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 12:08:14 följande:
    Tisdag är en bra dag. Måndag går bort för då ska vi på fotboll. Fast om jag tänker efter så kan det gå bra efter matchen om du är i närheten av Solna vid halv tio ungefär
    Hur går det med kvällsmaten då ???

Kanske bättre å ta det lite senare på kvällen. Nu är jag förvisso inte i närheten just men jag kanske kan kapa en helikopter. Eller nåt. Jag fixar, Var inte orolig. Är lite collateral damage nåt problem här ???
Svar på tråden HANGAROUND