Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

ArgaKillen skrev 2013-05-04 12:14:24 följande:

Om jag missat att säga det tidigare så säger jag det igen. Du skrämmer mig... Dock inte lika mycket som jag skrämmer mig själv när jag ser mig själv i spegeln vissa mornar Drömmer
    Nätterna är värre. Tycker jag...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 12:19:18 följande:
    Maken bjuder på mat på nån grill så maten är klar så det behöver du inte tänka på. Så länge jag och mina kompisar klarar oss så spelar det inte så stor roll
    Va bra, det underlättar, att jag vet du fixar maten, likaså att det ryker ett par, kanske tre, större byggnader på köpet är okej. !!!   Det var skönt. Måndag it is then.

Njut så länge, Trailer....stickheadbanger.gif 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Nu skall jag ut å måla gaveln på ladugården, har hyrt en 10-meters lift för ändamålet. Önska mig lycka till. Jag hoppar fallskärm utan att blinka, tycker tom att det är förbannat kul, har gjort hundratals hopp, men en svajig 10-meters lift max utkörd är ingen höjdare. Så att säga.

Vi hörs. Om jag fortfarande lever framåt kvällen.... 

Puss till Damerna i tråden....WetKiss.gif 

• Anton Chigurh

Till min stora glädje kan jag härmed meddela att jag fortfarande är i livet och andas för egen maskin. Det ser jag som en god nyhet. Synnerligen god.

Och så gläder det mig att du, Trailer, har fått mat. 

• Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 18:29:04 följande:
    godnatt
    Hmmm. Nu börjar jag bli orolig på allvar.......
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 18:31:43 följande:
    Im ok,just a little snurrig in my head
    Lite !!!!!!!

.................Skål

Ja...sa jag att jag Älskar dig. Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 18:34:32 följande:
    Lite !!!!!!!

.................Skål

Ja...sa jag att jag Älskar dig. Hjärta
    Du är "en sån där" som alla bara blir  helvetes glada av. Du är urtypen för den maximala kvinnan. Vore fler som dig, Trailer, skulle världen vara ett riktigt trevligt klot att tillbringa sitt liv på..... 
  • Anton Chigurh
    MrsPenn skrev 2013-05-04 18:39:12 följande:
    Hahhaa Kyss
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-04 19:02:14 följande:

För att vara en så iskall jävel som inte ens skulle blinka till om han så skulle bli träffad blixten. Så delar du ut väldigt många hjärtan!
    Hård som flinta, med ett hjärta av Guld. Det är jag i ett nötskal.
  • Anton Chigurh
    Master Chief John Urgayle:  Pain is your friend, your ally, it will tell you when you are seriously injured, it will keep you awake and angry, and remind you to finish the job and get the hell home.
    But you know the best thing about pain ??? 

Lt. Jordan O'Neil
    :  Don't know !!! 

Master Chief John Urgayle
    :  It lets you know you're not dead yet !!!
Svar på tråden HANGAROUND