• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Feltryck01

Godmorgon till ännu en söndag. Ett tips i all vänlighet.
    Får ni någonsin rakhyvlar av någon, lägg dem inte i väskan tillsammans med vardagsgrejerna! Och om du ändå gör det, kom ihåg att plocka ur dem så fort du kommer hem. Och om du inte gör det, se till att göra det innan du går någonstans med väskan. Om du inte gör det, ha inte tuggummin i samma väska. Har du det ÄNDÅ så se förfan till att du har plåster i väskan så du slipper betala 40 spänn för något du egenligen har hemma på vägen till jobbet..

• Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-09 11:22:13 följande:
    Godmorgon till ännu en söndag. Ett tips i all vänlighet.
    Får ni någonsin rakhyvlar av någon, lägg dem inte i väskan tillsammans med vardagsgrejerna! Och om du ändå gör det, kom ihåg att plocka ur dem så fort du kommer hem. Och om du inte gör det, se till att göra det innan du går någonstans med väskan. Om du inte gör det, ha inte tuggummin i samma väska. Har du det ÄNDÅ så se förfan till att du har plåster i väskan så du slipper betala 40 spänn för något du egenligen har hemma på vägen till jobbet..
    Förvånad Jag har gjort samma sak..
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • La Chica

Matkoma...

Size doesn't define your beauty.
  • ulfsas

Stäm den som gav dig hyvlarna utan en tillräcklig instruktion om att de var skarpa

Feltryck01 skrev 2014-02-09 11:22:13 följande:
    Godmorgon till ännu en söndag. Ett tips i all vänlighet. Får ni någonsin rakhyvlar av någon, lägg dem inte i väskan tillsammans med vardagsgrejerna! Och om du ändå gör det, kom ihåg att plocka ur dem så fort du kommer hem. Och om du inte gör det, se till att göra det innan du går någonstans med väskan. Om du inte gör det, ha inte tuggummin i samma väska. Har du det ÄNDÅ så se förfan till att du har plåster i väskan så du slipper betala 40 spänn för något du egenligen har hemma på vägen till jobbet..

Man, 50 år.
  • Roxanan
    La Chica skrev 2014-02-09 18:21:21 följande:
    Matkoma...

Skoja inte! Lite ångest också för att jag beställd en soffa till en lägenhet som jag kanske ska köpa men inte har hunnit se. Bara fått den beskriven. Men det blir nog bra..
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan
    La Chica skrev 2014-02-09 18:21:21 följande:
    Matkoma...

Skoja inte! Lite ångest också för att jag beställd en soffa till en lägenhet som jag kanske ska köpa men inte har hunnit se. Bara fått den beskriven. Men det blir nog bra
    Göteborgare i hjärtat
  • Feltryck01
    Petite Chérie skrev 2014-02-09 17:13:52 följande:
    Förvånad Jag har gjort samma sak..
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
    It sucks, right??

Är det okej att onanera med ett ganska öppet sår i fingret? Känns inte okej med plåster..
  • Feltryck01
    ulfsas skrev 2014-02-09 19:35:18 följande:

Stäm den som gav dig hyvlarna utan en tillräcklig instruktion om att de var skarpa smile1.gif

Man, 50 år.
    Tack Uffe för tipset, men det var min mamma, I'd rather not
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 20:08:08 följande:
    It sucks, right??

Är det okej att onanera med ett ganska öppet sår i fingret? Känns inte okej med plåster..
    Har du inga väldigt små kondomer?
  • ulfsas
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 20:09:19 följande:
    Tack Uffe för tipset, men det var min mamma, I'd rather not
    Stäm skiten ur kärringenFörvånad

Kanske bäst att låta bli ändå...
    Man, 50 år.