• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Roxanan
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 00:15:36 följande:
    Någon som är uppe eller? Kan inte sova innan den här förbaskade ångesten gått över. Tuff dag på jobbet imorgon..

Ja. Ledigheten innan jag börjar på nytt jobb är inte bra för dygnsrytmen märker jag. Vad väntar imorgon?
    Göteborgare i hjärtat
  • Feltryck01
    Roxanan skrev 2014-02-11 00:22:29 följande:

Ja. Ledigheten innan jag börjar på nytt jobb är inte bra för dygnsrytmen märker jag. Vad väntar imorgon?
    Jobb med för lite sömn bara, tur att det är kort pass!

Kul med nytt jobb, när börjar du? Är jättesugen på att byta jag med faktiskt Glad
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Roxanan
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 00:29:48 följande:
    Jobb med för lite sömn bara, tur att det är kort pass! Kul med nytt jobb, när börjar du? Är jättesugen på att byta jag med faktiskt 

Ah, min expertis! /anonym jobbmissbrukare. Kaffe och fullt fokus på att effektivisera allt man gör till minsta möjliga ansträngning så klarar man det galant. Det ska bli skönt, mindre arbetstid och mer fritid. Tillträder inte förrän den 1/3 och fram tills dess tar jag det bara manana.
    Göteborgare i hjärtat
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 00:15:36 följande:
    Någon som är uppe eller? Kan inte sova innan den här förbaskade ångesten gått över. Tuff dag på jobbet imorgon..
    Nämen?

Hur mås det?

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Roxanan

Men varför blir det felciterat hela tiden...

Göteborgare i hjärtat
  • Feltryck01
    Roxanan skrev 2014-02-11 00:34:56 följande:
    Fasen vad gött det låter. Bättre betalt också? Då blir det ju verkligen jackpot!
    Jag brukar jobba väldigt långsamt när jag är trött. Tiden går liksom lite snabbare då, på något sätt. Eller tänker jag fel nu? Äsch, jag jobbar alltid långsamt..
    Sitter du på telefonen och citerar? Då blir det lätt fel.
    Orcha skrev 2014-02-11 00:35:03 följande:
    Nämen?

Hur mås det?

Är ensammen hemma och ska vara det tills fredag, antar att den insikten precis slog i skallen på mig. Blev liiite bättre av att prata med sambon. Men inte mycket. Tycker inte om att vara ensam bara!
  • Feltryck01

Och så har jag en jäkla massa katter som jag inte ens får klappa!

• Ronga
    Orcha skrev 2014-02-11 00:12:36 följande:

Vet du rongis, jag är nästan 20 år äldre än dig?
    Du är som min forlorade son, lite.

Natti.
    Oj det visste jag inte Solig

Godnatt!
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 00:40:11 följande:
    Och så har jag en jäkla massa katter som jag inte ens får klappa!
    Wy?
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Roxanan
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 00:39:52 följande:
    Fasen vad gött det låter. Bättre betalt också? Då blir det ju verkligen jackpot! Jag brukar jobba väldigt långsamt när jag är trött. Tiden går liksom lite snabbare då, på något sätt. Eller tänker jag fel nu? Äsch, jag jobbar alltid långsamt.. Sitter du på telefonen och citerar? Då blir det lätt fel.
    Orcha skrev 2014-02-11 00:35:03 följande:
    Nämen? Hur mås det?
    Är ensammen hemma och ska vara det tills fredag, antar att den insikten precis slog i skallen på mig. Blev liiite bättre av att prata med sambon. Men inte mycket. Tycker inte om att vara ensam bara!

Sämre lön och lägre bonus men bra med svenska mått. Men det är det värt, jag har lovat mig själv att jobba mindre i tre år och inte förändrat något. Dessutom bröt jag upp min förlovning i höstas och då kände jag att min tid där var över. Jobba långsamt går bara inte för min de, blir du inte tokstressad!? Skriver från surfplatta. All styckeindelning försvinner dessutom, så man kan inte skriva en lång text snyggt.
    Göteborgare i hjärtat