• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 20:57:28 följande:
    Can I just say.. Jag tycker inte det är fint (ändrade mig från betydligt fulare ordval) när tjejer smetar på mascara i mängder och klumpar ihop alla deras ögonfransar till typ. Fem klumpar som är ojämna. Och så brukar de ofta vara typ vågiga också. EH..

Tror ni de vet om att det finns kammar? Eller att man inte behöver liksom. Trycka in hela borsten i ögat?

Jag vet vad du menar. Så jävla fult.

Jag har haft tur. Jag behöver inte sminka mig Har kolsvarta, tjocka, långa ögonfransar iallafall och ser solbränd ut även fast jag är solskygg.

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Roxanan
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 21:03:59 följande:
    Mmmm jag tog en spruta idag. Förstår känslan. Funkar det inte för dig att bara typ, göra som när man knullar någon tråkig men är för artig för att säga det, titta upp i taket så länge och tänka på ditt happy place?
    Anything you say, can and will be held against you.

Sprutor i kroppen är ingen fara men i munnen är bland det värsta jag vet. Det är tyvärr inte ens nära att räcka. Är typ djupt traumatiserad av en minst sagt omild tandläkare jag hade en gång i tonåren, fy fan. Han fick så småningom sparken btw. Har perfekta tänder som är oklanderligt skötta enligt tandläkaren men har en visdomstand som måste dras.
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Feltryck01@ Sprutor i kroppen är ingen fara men i munnen är bland det värsta jag vet. Det är tyvärr inte ens nära att räcka. Är typ djupt traumatiserad av en minst sagt omild tandläkare jag hade en gång i tonåren, fy fan. Han fick så småningom sparken btw. Har perfekta tänder som är oklanderligt skötta enligt tandläkaren men har en visdomstand som måste dras.

Göteborgare i hjärtat
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-10 21:04:52 följande:

Du får min rumpa så tar jag din...
    Ja eller så får du min helt enkelt
    Jag får ju allt av dig, gullefnutt! {#emotions_dlg.flower} Men vad blir kvar till dig? Förvånad
    Petite Chérie skrev 2014-02-10 21:07:24 följande:
    Du skulle ha laddat ner flappy bird innan de tog bort det. Jag spelade i över en timme igår och det kändes som 5 minuter.
    Har de tagit bort det? Why? Ser flera pers på min fb som spelar och spelar.. Fattade aldrig vad det gick ut på..
    Petite Chérie skrev 2014-02-10 21:08:41 följande:

Jag vet vad du menar. Så jävla fult.

Jag har haft tur. Jag behöver inte sminka mig Har kolsvarta, tjocka, långa ögonfransar iallafall och ser solbränd ut även fast jag är solskygg.

Jag "behöver" typ sminka mig. Fast jag gör det bara när jag ska jobba, gå ut eller verkligen känner för't (inte ofta). Mina ögon pallar inte mer och jag är faktiskt snygg ändå
    Har tur med en sambo som dessutom uppmanar mig att sluta sminka mig på heltid...
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 21:11:21 följande:
    Jag får ju allt av dig, gullefnutt! {#emotions_dlg.flower} Men vad blir kvar till dig? Förvånad

Har de tagit bort det? Why? Ser flera pers på min fb som spelar och spelar.. Fattade aldrig vad det gick ut på..

Jag "behöver" typ sminka mig. Fast jag gör det bara när jag ska jobba, gå ut eller verkligen känner för't (inte ofta). Mina ögon pallar inte mer och jag är faktiskt snygg ändå
    Har tur med en sambo som dessutom uppmanar mig att sluta sminka mig på heltid...

Han fick tydligen en massa hot och skit Obestämd Typ; jag kan inte spela spelet du skapat, du borde dö! Eh?

Det är skitsvårt, men kul.

Bra att han inte är som vissa män som inte tål att se på sin tjej om de inte är sminkade

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 21:11:21 följande:
    Äh, jag är gammal och behöver inte så mycket.
    Flört
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Ronga
    Roxanan skrev 2014-02-10 21:00:17 följande:
    Tandläkarbesök imorgon och en spruta är nödvändigt. Skjut mig är känslan typ...
    Hela processen tar max 3 sekunder, du klarar dig Solig
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • Feltryck01
    Petite Chérie skrev 2014-02-10 21:14:45 följande:

Han fick tydligen en massa hot och skit Obestämd Typ; jag kan inte spela spelet du skapat, du borde dö! Eh?

Det är skitsvårt, men kul.

Bra att han inte är som vissa män som inte tål att se på sin tjej om de inte är sminkade

Var inte det samma utvecklare som gjorde Candy crush m m? Har fått för mig det...
    Orcha skrev 2014-02-10 21:15:45 följande:
    Äh, jag är gammal och behöver inte så mycket.
    Flört

Johodu.. Lite rumpa behöver man alltid.. Det är ju skönt att sitta på en gump Solig
    Roxanan skrev 2014-02-10 21:10:30 följande:
    Feltryck01@ Sprutor i kroppen är ingen fara men i munnen är bland det värsta jag vet. Det är tyvärr inte ens nära att räcka. Är typ djupt traumatiserad av en minst sagt omild tandläkare jag hade en gång i tonåren, fy fan. Han fick så småningom sparken btw. Har perfekta tänder som är oklanderligt skötta enligt tandläkaren men har en visdomstand som måste dras.
    Har du en mer förstående tandläkare då som vet om din rädsla nu?
  • Feltryck01
    Petite Chérie skrev 2014-02-10 21:14:45 följande:

Eller orakade Obestämd
  • Roxanan
    Ronga skrev 2014-02-10 21:44:20 följande:
    Hela processen tar max 3 sekunder, du klarar dig 
    Only fear of death is coming back reincarnated

3 lååånga sekunder som föregås av ångest. Efteråt tänker jag belöna mig själv med något fint.
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 21:45:56 följande:

Han verkar vara väldigt förstående men sprutan måste ändå tas...
    Göteborgare i hjärtat