• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    Ronga skrev 2014-02-11 00:43:21 följande:
    Oj det visste jag inte Solig

Godnatt!
    Men det roliga är att om var 20 år snyggare så hade jag varit i princip noll på alla skalor...
    Nä, sova sa jag ju.

NaTTi!
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Ronga
    Orcha skrev 2014-02-11 00:52:44 följande:
    Men det roliga är att om var 20 år snyggare så hade jag varit i princip noll på alla skalor...
    Nä, sova sa jag ju.

NaTTi!
    En mycket intressant tanke! Solig
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • Feltryck01
    Roxanan skrev 2014-02-11 00:49:28 följande:
    Så nu har du alltså bestämt dig för mer "du-tid"? Låter helt underbart. Önskar att jag kunde uppskatta det bara.
    Jo, det blir lite stressigt, men bara sista timman I februari är det rent allmänt segt, så  jag sparar min energi till påsken då shoppinglusten kommer tillbaka till svenskarna!
    Jag tror du råkar klicka i citaten, och därmed fyller på ett redan befintligt citat. Tror jag. Det var det som råkade hända mig för längesen.
    Orcha skrev 2014-02-11 00:43:26 följande:
    Wy?
    Avmaskningsmedel på nackarna. Varför kämpade jag inte med pillrena, whyyy? Obestämd
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 01:11:30 följande:
    Avmaskningsmedel på nackarna. Varför kämpade jag inte med pillrena, whyyy? Obestämd

">

Ibland måste man få skratta...
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 02:21:51 följande:
    Hahahaa det känns lite bättre! Tack bästa du! Solig
    Solig
  • Roxanan

Tandläkarbesöket gick långt över förväntan, det värsta var att jag spände mig så innan. Det gjorde knappt ont måste jag säga. Nu ska jag köpa pärlörhängen och på fredag har jag en dejt med min tandläkare!

Göteborgare i hjärtat
  • Ronga
    Roxanan skrev 2014-02-11 10:54:56 följande:
    Tandläkarbesöket gick långt över förväntan, det värsta var att jag spände mig så innan. Det gjorde knappt ont måste jag säga. Nu ska jag köpa pärlörhängen och på fredag har jag en dejt med min tandläkare!
    Ohhh som taget ur en bra film!!Solig
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • Roxanan

Ronga@ Män är lite som kläder. Outletkläder lyckas aldrig ge samma känsla som att köpa förstasortering! Feltryck@ Höll på att dö innan bara men annars var allt bra. Och tandvårdsförmåner liksom, undra om man kan få undersökning och avsluta med happy ending. :D

Göteborgare i hjärtat