• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha

Får märkliga inbox av nick jag aldrig hört talas om, men alltid med samma fråga:

Å dä du på bilden?

Åjä, så upphetsande...not.
    Läs min pres fakking assholes och se att jag är upptagen med smartare män än så och sluta inboxa med flåsig fråga.

Går kvinnor igång på det där egentligen?
    Obestämd

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Orcha
    Orcha skrev 2014-02-10 20:28:51 följande:
    Får märkliga inbox av nick jag aldrig hört talas om, men alltid med samma fråga:

Å dä du på bilden?

Läs min pres fakking assholes och se att jag är upptagen med smartare män än så och sluta inboxa med flåsig fråga.

Obestämd

Min karl sa just: Höjden av slöhet, orkar inte ta reda på om det handlade om min citering eller om kids som messar land och rike runt för lite toapapper istället för att hojta till?

• Feltryck01
    Petite Chérie skrev 2014-02-10 20:21:03 följande:
    Har du inga väldigt små kondomer?
    Eh... Nae.. Funkar gladpack tror du?
    ulfsas skrev 2014-02-10 20:22:21 följande:
    Stäm skiten ur kärringenFörvånad

Kanske bäst att låta bli ändå...

Ja jag skulle faktiskt tro att det är bäst så! Jag kanske skulle kunna be henne om plåster som kompensation. Men känner jag henne rätt skulle jag få tre paket plåster då. Obestämd Nja, så mycket skadar jag mig inte.. Bara då och då på söndagar när jag är ledsen för att det snart är måndag
    Orcha skrev 2014-02-10 20:28:51 följande:

Å dä du på bilden?

Obestämd
    Märkligt... Jag får aldrig den frågan? Undrar vad det beror på, jag vill ju också ha uppmärksamhet, jag tänder ju på det buhu!!! Rynkar på näsan
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 20:46:39 följande:
    Eh... Nae.. Funkar gladpack tror du?

Ja jag skulle faktiskt tro att det är bäst så! Jag kanske skulle kunna be henne om plåster som kompensation. Men känner jag henne rätt skulle jag få tre paket plåster då. Obestämd Nja, så mycket skadar jag mig inte.. Bara då och då på söndagar när jag är ledsen för att det snart är måndag

Märkligt... Jag får aldrig den frågan? Undrar vad det beror på, jag vill ju också ha uppmärksamhet, jag tänder ju på det buhu!!! Rynkar på näsan
    Det tror jag absolut! Annars kan du ju säga åt killen att få dig att komma. Det hade jag gjort
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Feltryck01

Can I just say.. Jag tycker inte det är fint (ändrade mig från betydligt fulare ordval) när tjejer smetar på mascara i mängder och klumpar ihop alla deras ögonfransar till typ. Fem klumpar som är ojämna. Och så brukar de ofta vara typ vågiga också. EH..

Tror ni de vet om att det finns kammar? Eller att man inte behöver liksom. Trycka in hela borsten i ögat?

• Feltryck01
    Petite Chérie skrev 2014-02-10 20:56:43 följande:
    Det tror jag absolut! Annars kan du ju säga åt killen att få dig att komma. Det hade jag gjort
    Han är ju borta!! Gråter Gräsänka fram tills fredag... Därav så mycket tid här... Har inte så mycket annat att göra liksom Ensamheten drives me crazy!
  • Roxanan

Tandläkarbesök imorgon och en spruta är nödvändigt. Skjut mig är känslan typ...

Göteborgare i hjärtat
  • Feltryck01
    Roxanan skrev 2014-02-10 21:00:17 följande:
    Tandläkarbesök imorgon och en spruta är nödvändigt. Skjut mig är känslan typ...
    Mmmm jag tog en spruta idag. Förstår känslan. Funkar det inte för dig att bara typ, göra som när man knullar någon tråkig men är för artig för att säga det, titta upp i taket så länge och tänka på ditt happy place?
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 20:46:39 följande:

Du får min rumpa så tar jag din...
    Ja eller så får du min helt enkelt
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 20:58:09 följande:
    Han är ju borta!! Gråter Gräsänka fram tills fredag... Därav så mycket tid här... Har inte så mycket annat att göra liksom Ensamheten drives me crazy!
    Du skulle ha laddat ner flappy bird innan de tog bort det. Jag spelade i över en timme igår och det kändes som 5 minuter.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.