• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 20:56:30 följande:
    Om du frågar hur jag mår, så är det klart mycket bättre idag, trots bara fyra timmars sömn! Är inte ens trött. Hur fan ska jag kunna sova inatt då..

Hur är det med dig Orchababeh?
    Finemang tryckis! *det sista kom lite halvskrikandes*

Ah, det är bra här trots hämtning av huvudvärkande onge varenda em.
    Ångar upp mig över deras papa som inte är så rättskruvad alla gånger
    (läs:rabiat, fixerad, stalker, misstänksam, narcissist) men HEY, det känns som en regel mer än undantag på fl.
    Foten i munnen
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-11 21:08:34 följande:
    Finemang tryckis! *det sista kom lite halvskrikandes*

Ah, det är bra här trots hämtning av huvudvärkande onge varenda em.
    Ångar upp mig över deras papa som inte är så rättskruvad alla gånger
    (läs:rabiat, fixerad, stalker, misstänksam, narcissist) men HEY, det känns som en regel mer än undantag på fl.
    Foten i munnen
    Aje öronen... Jag lider av sömnbrist, men inte är jag döv! Förvånad

Din unge, antar jag. Annars brukar bonusar ofta resultera i huvudvärk. Har jag läst iaf. På FL.

men mannen använder inte barnet för att "komma åt" dig va? Typ tutar i lögner i ungen eller så.. Det är tamefan det lägsta man kan göra som separerade föräldrar..
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Feltryck01

Una momento. Koppla om datorer-tajm. Teknisk kvinna på G.

• Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 21:12:49 följande:
    Aje öronen... Jag lider av sömnbrist, men inte är jag döv! Förvånad

Din unge, antar jag. Annars brukar bonusar ofta resultera i huvudvärk. Har jag läst iaf. På FL.

men mannen använder inte barnet för att "komma åt" dig va? Typ tutar i lögner i ungen eller så.. Det är tamefan det lägsta man kan göra som separerade föräldrar..
    Jo...min unge, och jo den dåren kommer åt mig via barnen.
    Finns bra och dåliga föräldrar och jag må vara kass i många hänseenden men han är en ren idiot som jaaa...
    kommer åt mig via barnen.

Tur att det inte biter längre.
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-11 21:26:04 följande:
    Jo...min unge, och jo den dåren kommer åt mig via barnen.
    Finns bra och dåliga föräldrar och jag må vara kass i många hänseenden men han är en ren idiot som jaaa...
    kommer åt mig via barnen.

Tur att det inte biter längre.
    Tänk positivt! Nu skrev du ju visserligen att det inte biter längre, men vill ändå dela med mig av en historia. Min pappa försökte ofta vända mig mot mamma. En gång försökte han med "du vet att din mamma är en riktig häxa va? En RIKTIG HÄXA, passa dig för henne!"

.... Han tänkte inte på att jag växte upp med Förhäxad och Sabrina Tonårshäxan och önskade mer än ALLT att jag hade magiska krafter. Fasen vad stolt jag var. En riktig häxa, i min familj, min mamma!!! Det gick inte som han ville.
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 21:44:50 följande:
    Tänk positivt! Nu skrev du ju visserligen att det inte biter längre, men vill ändå dela med mig av en historia. Min pappa försökte ofta vända mig mot mamma. En gång försökte han med "du vet att din mamma är en riktig häxa va? En RIKTIG HÄXA, passa dig för henne!"

.... Han tänkte inte på att jag växte upp med Förhäxad och Sabrina Tonårshäxan och önskade mer än ALLT att jag hade magiska krafter. Fasen vad stolt jag var. En riktig häxa, i min familj, min mamma!!! Det gick inte som han ville.
    Ja, hur som helst så hoppas jag att barnen ser sanningen som stora.
    Just nu är de rätt lättpåverkade och med två föräldrar som de vill bli älskade av är det lätt att som ett litet barn tro på den med starkast åsikter.

De är kloka nog att ha egna åsikter.
  • Feltryck01

">

Oj. Jag tror jag har en teenage-crush. Vad töntig jag känner mig Skäms

Är den här killen med i mello eller? Nästan så jag måste titta. Hihihihihih.
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-11 21:51:50 följande:
    Ja, hur som helst så hoppas jag att barnen ser sanningen som stora.
    Just nu är de rätt lättpåverkade och med två föräldrar som de vill bli älskade av är det lätt att som ett litet barn tro på den med starkast åsikter.

De är kloka nog att ha egna åsikter.
    Det kommer klarna för dem när de blir äldre, det kan jag nästan garantera. Kram Glad
  • Ronga

Ah precis hemkommen efter en lång och skön promenix. Vilket väder Solig

Only fear of death is coming back reincarnated
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 21:58:51 följande:
    Det kommer klarna för dem när de blir äldre, det kan jag nästan garantera. Kram Glad
    Solig