• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-12 23:14:28 följande:
    I know darling, men måste sova nuuu :) imorgon bitti, ok? Love
    Om det inte kommer så lägger jag ut vår sexfilm vi spelade in i somras{#emotions_dlg.djavulsk}
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-12 23:14:28 följande:
    I know darling, men måste sova nuuu :) imorgon bitti, ok? Love
    Tjärlek.
    Sov så gott.

//från en som tog åt sig.
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Orcha
    ulfsas skrev 2014-02-12 23:14:09 följande:
    Tror det blir dyrt med dessa för privatpersoner....

The Black Box som egentligen är orange...
    Crash impact - Researchers shoot the CSMU down an air cannon to create an impact of 3,400 Gs (1 G is the force of Earth's gravity, which determines how much something weighs). At 3,400 Gs, the CSMU hits an aluminum, honeycomb target at a force equal to 3,400 times its weight. This impact force is equal to or in excess of what a recorder might experience in an actual crash. Pin drop - To test the unit's penetration resistance, researchers drop a 500-pound (227-kg) weight with a 0.25-inch steel pin protruding from the bottom onto the CSMU from a height of 10 feet (3 m). This pin, with 500-pounds behind it, impacts the CSMU cylinder's most vulnerable axis. Static crush - For five minutes, researchers apply 5,000 pounds per square-inch (psi) of crush force to each of the unit's six major axis points. Fire test - Researchers place the unit into a propane-source fireball, cooking it using three burners. The unit sits inside the fire at 2,000 degrees Fahrenheit (1,100 C) for one hour. The FAA requires that all solid-state recorders be able to survive at least one hour at this temperature. Deep-sea submersion - The CSMU is placed into a pressurized tank of salt water for 24 hours. Salt-water submersion - The CSMU must survive in a salt water tank for 30 days. Fluid immersion - Various CSMU components are placed into a variety of aviation fluids, including jet fuel, lubricants and fire-extinguisher chemicals.
    *gäsp*
  • Feltryck01

Nä jag måste berätta om en sak till innan jag somnar en gång för alla. Bäddade nytt i sängen och slår till lampan som varit död länge och den flackar till. "Oh", tänker jag, "den funkar!"
    Skruvar skruvar lite och så POFF så åker lampan ur, det luktar lite bränt och jag skriker till och tappar glödlampan i sängen. Ser då att jag råkat skruva glödlampsjäveln ur sockeln och bara glaset hamnade i handen.. Blev livrädd. skruvade ner hela lampjäveln och tog in brandsläckaren i sovrummet.

Fattar inte hur sambon vågar lämna mig ensam hemma...

• Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-13 00:23:14 följande:
    Nä jag måste berätta om en sak till innan jag somnar en gång för alla. Bäddade nytt i sängen och slår till lampan som varit död länge och den flackar till. "Oh", tänker jag, "den funkar!"
    Skruvar skruvar lite och så POFF så åker lampan ur, det luktar lite bränt och jag skriker till och tappar glödlampan i sängen. Ser då att jag råkat skruva glödlampsjäveln ur sockeln och bara glaset hamnade i handen.. Blev livrädd. skruvade ner hela lampjäveln och tog in brandsläckaren i sovrummet.

Fattar inte hur sambon vågar lämna mig ensam hemma...
    Du är ju nästan värre än mig som tänder eld på julgranar och mat i köket.. Men bara nästan
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie

En jävla räv väckte mig nyss och nu kan jag inte somna omSkrikandes Om ett par timmar börjar grannen med sitt jävla byggande igen. Fan vad jag älskar livet just nu. Skjut mig.

• Orcha
    Petite Chérie skrev 2014-02-13 05:09:18 följande:
    En jävla räv väckte mig nyss och nu kan jag inte somna omSkrikandes Om ett par timmar börjar grannen med sitt jävla byggande igen. Fan vad jag älskar livet just nu. Skjut mig.
    Haha, kom att tänka på denna härna;

">

Kyss
  • Petite Chérie
    Orcha skrev 2014-02-13 10:22:48 följande:
    Haha, kom att tänka på denna härna;

" rel="nofollow" target="_blank">

Kyss
    Kollar sen Fan vad slut jag blir av det här. Samma granne som bygger från 7 snåret är samma granne vars skitidiotungar har WT-fester till 2-3 på morgonen ibland. Nästa gång de har fest så ringer jag polisen. Jag är så jävla trött på dem.
  • Ronga
    Petite Chérie skrev 2014-02-13 13:06:33 följande:
    Kollar sen Fan vad slut jag blir av det här. Samma granne som bygger från 7 snåret är samma granne vars skitidiotungar har WT-fester till 2-3 på morgonen ibland. Nästa gång de har fest så ringer jag polisen. Jag är så jävla trött på dem.
    hahhaha ! 

Jag vet hur det där känns. KIDS!!Demon{#emotions_dlg.djavulsk}
    Only fear of death is coming back reincarnated