• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • HäckHäxan

Ni ger ett intryck av att vara perversa här inne och det gör mig generad som faen. Ändå är jag en svag person och kan inte låta bli att flukta i utkanten Skäms

Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • Feltryck01

Häckhäxan, inte är du pryd?! Hade jag aldrig trott om dig
    Roxi, det skulle ju verkligen vara något! Snacka om att man skulle släppa spänningarna helt efteråt. Eller så gör ni sånt innan så du blir lite utslagen..

• HäckHäxan
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 15:47:57 följande:
    Häckhäxan, inte är du pryd?! Hade jag aldrig trott om dig
    Roxi, det skulle ju verkligen vara något! Snacka om att man skulle släppa spänningarna helt efteråt. Eller så gör ni sånt innan så du blir lite utslagen..
    Schhh försöker byta image här ju Oskyldig
  • Feltryck01

Jaså, det var därför den gamla kära rumpbilden försvann jaha ja, välkommen in i gemenskapen, lite vin kanske?

• HäckHäxan
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 15:58:30 följande:
    Jaså, det var därför den gamla kära rumpbilden försvann jaha ja, välkommen in i gemenskapen, lite vin kanske?
    Äsch tänkte att alla vet att jag är ett arsle ändå och majoriteten av folket ser ju inte skillnad på bilderna ändå, om man skall tro på mailen i min inbox iaf Obestämd

Vin ja vin är alltid av god, tack. Skål
  • Roxanan

Feltryck@ Jag blir för slö efter, måste orka gapa stort. Det skulle ju vara om man värmde upp munnen med att ja... Häckhäxan@ Äsch! Att vara pryd är överskattat. Så länge man konserverar sin perversa sida och tar fram den i lämpliga situationer.

Göteborgare i hjärtat
  • Feltryck01
    HäckHäxan skrev 2014-02-11 16:01:08 följande:
    Äsch tänkte att alla vet att jag är ett arsle ändå och majoriteten av folket ser ju inte skillnad på bilderna ändå, om man skall tro på mailen i min inbox iaf Obestämd

Vin ja vin är alltid av god, tack. Skål
    Hahaha ja alla som någonsin läst tre inlägg på FL känner ju dig, right? Skrattande

Kommer på posten i övermorgon! FlörtSkål
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Feltryck01
    Roxanan skrev 2014-02-11 18:34:07 följande:
    Feltryck@ Jag blir för slö efter, måste orka gapa stort. Det skulle ju vara om man värmde upp munnen med att ja... Häckhäxan@ Äsch! Att vara pryd är överskattat. Så länge man konserverar sin perversa sida och tar fram den i lämpliga situationer.
    Han får luta ditt huvud tillbaka lite mer bara så öppnas käften mer!
    Men uppvärmning är ju något det med. Oskyldig
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 18:52:19 följande:
    Han får luta ditt huvud tillbaka lite mer bara så öppnas käften mer!
    Men uppvärmning är ju något det med. Oskyldig
    How will you feel are you?

*pluggar språkingska*
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-11 20:40:45 följande:
    How will you feel are you?

*pluggar språkingska*
    Om du frågar hur jag mår, så är det klart mycket bättre idag, trots bara fyra timmars sömn! Är inte ens trött. Hur fan ska jag kunna sova inatt då..

Hur är det med dig Orchababeh?