• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-28 17:44:52 följande:
    Det är en dålig idé att odla krasse-brasse-braj! Ryktet går att man blir tagen om man odlar braj...

Frukta inte, jag ställer gärna upp för dig som din advokat...
    Nej men fy. Krasse som är så gott på knäcke.

Undrar om man ska köpa lite frön, det tar väl max ett par veckor att odla fram det om jag minns rätt.

Djävulens advokat? Skrattande
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 17:48:14 följande:
    Nej men fy. Krasse som är så gott på knäcke.

Undrar om man ska köpa lite frön, det tar väl max ett par veckor att odla fram det om jag minns rätt.

Djävulens advokat? Skrattande
    Fy dig dig, stygg flicka!

Om jag ska ge dig ett gott råd, lägg krasse-fröna på lite fuktat dass-papper och lägg sedan ned dem i semi-transparent glassbytta och gå bärsärkagång med valfri kniv på locket, så att de får "andas".

Den krassa verkligheten är att du behöver hålla fröna fuktiga i upp till sju dagar innan det är dags för första skörden.

Även om jag är ond behöver det inte betyda att jag inte kan göra goda saker... 
    I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-28 18:49:21 följande:
    Fy dig dig, stygg flicka!

Om jag ska ge dig ett gott råd, lägg krasse-fröna på lite fuktat dass-papper och lägg sedan ned dem i semi-transparent glassbytta och gå bärsärkagång med valfri kniv på locket, så att de får "andas".

Den krassa verkligheten är att du behöver hålla fröna fuktiga i upp till sju dagar innan det är dags för första skörden.

Även om jag är ond behöver det inte betyda att jag inte kan göra goda saker... 
    Åh det var snabbt!

Här var det livat i holken
    Dead Man – Motor Psycho
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 19:07:46 följande:
    Åh det var snabbt!

Här var det livat i holken
    Dead Man – Motor Psycho
    Önskar man en mer fyllig smak, låt det odlas under diskbänken i mörkret ytterligare en vecka. 

Tack för att du visar vägen. Den var bra...
    I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-28 19:31:44 följande:
    Önskar man en mer fyllig smak, låt det odlas under diskbänken i mörkret ytterligare en vecka. 

Tack för att du visar vägen. Den var bra...
    Och tack för krassa tips.
    Naturligtvis sagt med glimten i ögat.
    Nevertheless.

Vsg, som kidsen säger.
    Solig
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 21:15:58 följande:
    Och tack för krassa tips.
    Naturligtvis sagt med glimten i ögat.
    Nevertheless.

Vsg, som kidsen säger.
    Solig
    Oavsett vad, så är det fett najs, som vi sa på min tid.
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-28 21:23:48 följande:
    Oavsett vad, så är det fett najs, som vi sa på min tid.
    Jo mellan höger och vänster öra kan det finnas en hög bra musik.
    Tycker jag själv eftersom jag gillart.
    Bara kul om flera håller med lite.

Du måste vara ung, för härhemma så säger mina ungar "fett najs"...
    Förvånad
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 21:33:35 följande:
    Jo mellan höger och vänster öra kan det finnas en hög bra musik.
    Tycker jag själv eftersom jag gillart.
    Bara kul om flera håller med lite.

Du måste vara ung, för härhemma så säger mina ungar "fett najs"...
    Förvånad
    Vad dina ungar säger betyder att vi 80-talister iaf har haft något intryck utöver att vi är "bortskämda". Tro mig 90-talisterna är värre ^^

Sen ska vi inte glömma 60- & 70-talisterna som är den största glidar-generationen i svensk historia och som har störst inflytande i dagens näringsliv....
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-28 21:49:24 följande:
    Vad dina ungar säger betyder att vi 80-talister iaf har haft något intryck utöver att vi är "bortskämda". Tro mig 90-talisterna är värre ^^

Sen ska vi inte glömma 60- & 70-talisterna som är den största glidar-generationen i svensk historia och som har störst inflytande i dagens näringsliv....
    Hey.
    Jag är en tidig 70-talist.
    Glider inte men går igång på ironi.

Men känner mig omåttligt smickrad över att du kapat ett decennium minst från min ålder.
    Made my evening!
    Kyss

Klart kidsen tar efter 80-talarna, ni är fortfarande lite coola liksom.
    Njut, det går över snart.
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 22:00:53 följande:
    Hey.
    Jag är en tidig 70-talist.
    Glider inte men går igång på ironi.

Men känner mig omåttligt smickrad över att du kapat ett decennium minst från min ålder.
    Made my evening!
    Kyss

Klart kidsen tar efter 80-talarna, ni är fortfarande lite coola liksom.
    Njut, det går över snart.
    Det jag säger är sant. Har inte haft en chef som inte tillhört "guld-åldern" och där varje jävel är lika "lyhörd" för nytänkande som jag är guds barn!

Även om jag ett semikolon idag så är det mina barn som är coola imorgon Glad