• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-28 22:27:59 följande:
    Det jag säger är sant. Har inte haft en chef som inte tillhört "guld-åldern" och där varje jävel är lika "lyhörd" för nytänkande som jag är guds barn!

Även om jag ett semikolon idag så är det mina barn som är coola imorgon Glad
    Så är du säkert semi-"cool" idag.
    Dels för att jag inte fattar ditt inlägg och dels för att jag gillar ordet COOL.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • La Chica

Memo to myself: Köp inte "färdiggrillad" kyckling på ett tag...

Size doesn't define beauty.
  • Orcha
    La Chica skrev 2014-02-28 23:19:04 följande:
    Memo to myself: Köp inte "färdiggrillad" kyckling på ett tag...
    Vadårå?
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 22:55:36 följande:
    Så är du säkert semi-"cool" idag.
    Dels för att jag inte fattar ditt inlägg och dels för att jag gillar ordet COOL.
    Det är betydelselöst om jag är cool eller ej. Jag bryr mig inte och har aldrig gjort.

Det är inte är inte många som förstår mig Äpple
    I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • La Chica
    Orcha skrev 2014-03-01 01:26:50 följande:
    Vadårå?

Köpte 2 kycklingklubbor till middag, inte mer än det...och sen får jag världens magont.
  • Trailer trash TT

YO

Sitter och gör ingen nytta. Har druckit starbucks hela dagen och känner att jag fått en riktig kaffekick, Kommer nog inte sova nått. Men nu ska jag i alla fall resa på mitt enorma arsel och gå en promenad

I won't apologize for being different.
  • La Chica

Överdos av zombies idag. Började titta på The Walking Dead och blev helt fast i det. 

• Ronga
    La Chica skrev 2014-03-02 20:32:14 följande:
    Överdos av zombies idag. Började titta på The Walking Dead och blev helt fast i det. 
    Jag som behövde tips på serier. Tackar ;)
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • La Chica
    Ronga skrev 2014-03-02 20:34:31 följande:
    Jag som behövde tips på serier. Tackar ;)
    Alltid lika trevligt att hjälpa tillFlört
  • La Chica

Det är ju Oscars ikväll! Vilken tur att jag kom ihåg det! Blir att koka kaffe senFlört
    Både Leonardo DiCaprio och Christian Bale förtjänar att vinna för bästa manliga huvudroll. Svårt där... Hoppas på en av dem iallafall.