• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2014-05-02 13:00:40 följande:
    Det är hur enkelt som helst att sluta röka, min Trailer tro mig, det svåra är att låta bli att börja igen.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Fast jag röker inte så mycket mest när jag hamnar i ångesthelvetet och nör jag festar..festar inte längre så röktillfällena är inte så ofta.. jag snusar dock mera:)
    I won't apologize for being different.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2014-05-02 13:05:34 följande:
    V orkar inte skriva o hela min novell fuck jävla citeringsfunktion
    Japp.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Kicki85
    Trailer trash TT skrev 2014-05-02 12:49:49 följande:
    Har en gång nästan slutat röka. Värsta 5 minutrarna i mitt liv
    Slutade röka för 6 veckor sen eftersom jag är gravid och är fortfarande röksugen varenda sekund dygnet runt. Galet!
  • Trailer trash TT
    Kicki85 skrev 2014-05-02 14:12:17 följande:
    Slutade röka för 6 veckor sen eftersom jag är gravid och är fortfarande röksugen varenda sekund dygnet runt. Galet!

Grattis till grav och rökstopp ..jag har faktiskt slutat rökt när jag varit gravid och kännt mig jätteduktig men alla gånger varit röksugen som fan
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-05-02 12:48:10 följande:
    Det jag ville säga nör jag citerade ditt inlägg var att jag har en kompis som heter maja
    Henne röker jag def inte.
    Anton Chigurh skrev 2014-05-02 13:00:40 följande:
    Det är hur enkelt som helst att sluta röka, min TrailerHjärta tro mig, det svåra är att låta bli att börja igen.
    Ja och med tanke på att summan av alla laster är konstanta så undrar jag vad man skulle skaffa sig för ersättare...
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Kicki85
    Trailer trash TT skrev 2014-05-02 15:44:41 följande:

Grattis till grav och rökstopp ..jag har faktiskt slutat rökt när jag varit gravid och kännt mig jätteduktig men alla gånger varit röksugen som fan
    Tack!

Ja, jag är så skruvad att jag redan tänker på den dag då jag ammat klart och återupptar mitt rökande....
  • Trailer trash TT

4

Kicki85 skrev 2014-05-03 02:26:09 följande:
    Tack! Ja, jag är så skruvad att jag redan tänker på den dag då jag ammat klart och återupptar mitt rökande....

Känner igen det där av nån anledning
  • Trailer trash TT

Idag är det onanins dag. Eftersom det finns kanelbullen och andra konstiga onyttiga dagar så tänkte jag införa denna nyttiga dag