• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT
    ulfsas skrev 2014-03-09 11:17:08 följande:
    IKEA får mig att kontemplera nya sätt att utföra Seppuku på ;)
    hahaha jo
    I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2014-03-08 23:29:56 följande:
    Men va fan....det var ju det var hela behållningen med att åka dit, kränga billig korv, överdrag, bestick, möbler å liknande mög är ovidkommande. Nu får du tvinga i dig två korvar nästa gång du åker dit, Trailer. 

Med bröd.
    Men jag äter ju inte korv
  • Roxanan

Idag blev allt pappersarbete klart och signerat på lägenheten. Äntligen! Kan flytta in redan om en månad vilket är guld värt. Nu ska jag bara hitta tid till att renovera också, lättare sagt än gjort.

Göteborgare i hjärtat
  • Orcha
    Roxanan skrev 2014-03-11 22:23:29 följande:
    Idag blev allt pappersarbete klart och signerat på lägenheten. Äntligen! Kan flytta in redan om en månad vilket är guld värt. Nu ska jag bara hitta tid till att renovera också, lättare sagt än gjort.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • La Chica
    Roxanan skrev 2014-03-11 22:23:29 följande:
    Najs! Grattis Skål 
    Size doesn't define beauty.
  • Chiquita89

Lider av allvarlig sömnbrist, inte sovit ordentligt på 4 dagar. När jag nu äntligen känner mig trött nog för att somna så har mina grannar ovanför en livad fest. Ingen lapp i porten heller som meddelar andra som kanske har skit att göra imorgon! Fest! En SÖNDAGNATT??!! Då var jag väldigt noga med att stänga av MIN musik vid 22, som en god granne. 
    Det är ju jävligt schysst att festen började för en timme sen... Blir så trött på dessa människor! Demon

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • ulfsas
    Chiquita89 skrev 2014-03-24 01:22:50 följande:
    Lider av allvarlig sömnbrist, inte sovit ordentligt på 4 dagar. När jag nu äntligen känner mig trött nog för att somna så har mina grannar ovanför en livad fest. Ingen lapp i porten heller som meddelar andra som kanske har skit att göra imorgon! Fest! En SÖNDAGNATT??!! Då var jag väldigt noga med att stänga av MIN musik vid 22, som en god granne. 
    Det är ju jävligt schysst att festen började för en timme sen... Blir så trött på dessa människor! Demon
    Är du inte bjuden? Lusigt av demSkål
    Man, 50 år, Sundbyberg.
  • Chiquita89
    ulfsas skrev 2014-03-24 10:26:05 följande:
    Är du inte bjuden? Lusigt av dem
    Man, 50 år, Sundbyberg.

Det borde jag ha blivit tycker jag, då jag är den nya grannen i huset.
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Trailer trash TT

Hola sitter ute och för ingenting. Maken gräver gropar av nån dum anledning