• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-03-30 14:43:58 följande:
    Hola sitter ute och för ingenting. Maken gräver gropar av nån dum anledning
    Makar är konstiga på det viset.
    Själv tittar jag på en som tokstädar. Fast av en anledning dårå.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha

Blev så paff när den här tråden levde lite igen. Jo. Allt är bra och man lär sig inte ett skit om visst så länge man lever. Däremot så blir man glad över mindre saker nuförtiden. Trodde det skulle vara tvärtom faktiskt. Själv då?

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Trailer trash TT

Jobbat som ett svin .just nu ligger jag nerbäddad och vägrar komma upp ur sängen..

det är dom små sakerna som betyder nått i slutändan

I won't apologize for being different.
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-04-30 15:10:02 följande:
    Jobbat som ett svin .just nu ligger jag nerbäddad och vägrar komma upp ur sängen..

det är dom små sakerna som betyder nått i slutändan
    `Sjukur?

Själv är jag tillfrisknad nyss, typ, efter några veckors elände med bronker och lungor.
    Tror att det röks för lite överlag så idag tog jag mig en överdos majbrasa för att kompensera.
    Alltså INTE maja. Jävla associationer folk har. Utan brasa.

Ja fattar ingen nu efter denna övertydlighet så har jag en sak att säga efter ikväll;
    Ta Er i Brasan.
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2014-04-30 22:48:41 följande:
    `Sjukur? Själv är jag tillfrisknad nyss, typ, efter några veckors elände med bronker och lungor. Tror att det röks för lite överlag så idag tog jag mig en överdos majbrasa för att kompensera. Alltså INTE maja. Jävla associationer folk har. Utan brasa. Ja fattar ingen nu efter denna övertydlighet så har jag en sak att säga efter ikväll; Ta Er i Brasan.

Jag har en kompis som heter maja
  • Trailer trash TT

Det jag ville säga nör jag citerade ditt inlägg var att jag har en kompis som heter maja

• Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2014-05-02 12:49:49 följande:
    Har en gång nästan slutat röka. Värsta 5 minutrarna i mitt liv
    Det är hur enkelt som helst att sluta röka, min TrailerHjärta tro mig, det svåra är att låta bli att börja igen.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.