• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • villhabarn
    Magda85 skrev 2013-05-12 19:03:31 följande:
    Men då, finner inga ord... Gråter Beklagar verkligen!
    Jag hoppas ni kan ta er igenom det här på bästa sätt och att det en dag ska vara er tur.
    Kram!

Tack för omtanken. 
  • villhabarn
    30maj skrev 2013-05-12 18:58:49 följande:
    Så ledsen för er skull villhabarn:( ni orkar inte få hjälp? De kanske går snabbt för er då:)
    Tack för omtanken. Nej känns inte som vi orkar mer 
  • villhabarn
    EmiliaGK skrev 2013-05-12 19:04:33 följande:
    Vad ledsen jag blir av att läsa ditt inlägg. Om ni försökt 4 år på egen hand kanske ni kan få hjälp? Massa styrkekramar till dig!
    Vi har hjälp. Gjorde IVF
  • villhabarn

Tack alla för omtanken. Aldrig mått så dåligt tror jag! Känner mig helt tom!!  Känner inget  som känns bra. Bråkar med killen  nu, ont i magen, inga direkta vänner, inget jobb. Orkar inte länge gå å glädjas åt andras barn å andras lycka. 

Hoppas det går bra för er alla andra. Skulle inte ens önska min värsta fiende detta 

• Susanne1975
    villhabarn skrev 2013-05-12 18:57:45 följande:

Tårar som sprutar. Allt hoppa är som bortblås. Vi orkar inte kämpa mer och kommer nog till och med gå åt olika håll nu. Vi klarar inte av att se alla andra få barn, höra frågorna om vi ska och ha denna längtan!

Separerar vi kanske vi kan bygga upp ett nytt liv, ett nytt liv som singlar, utan planer och hopp om barn, utan frågor. Ledsamt så klart men tror vår sista gräns är nådd. Tillsammans kommer vi aldrig kunna släppa drömmen om ett barn. Men den drömmen måste bort nu! Försöka hitta nått annat gott i livet.

Vi vill inte prata om detta med familjen. Men nu känns det ensamt.  Känns som ingen förstår (fast det antagligen finns miljoner människor som gör det) 
    Känns som mina tårar aldrig kommer sluta rinna! Känns som mitt hjärta aldrig kommer att bli helt igen!  

Jag är verkligen jätteledsen för din/er skull! Gråter Jag hoppas att du någonstans hittar styrka, hopp, stöd och ork att ta dig igenom det ni just nu upplever. Styrkekramar! {#emotions_dlg.flower} Hjärta
  • villhabarn
    Susanne1975 skrev 2013-05-12 19:49:38 följande:
    Jag är verkligen jätteledsen för din/er skull! Gråter Jag hoppas att du någonstans hittar styrka, hopp, stöd och ork att ta dig igenom det ni just nu upplever. Styrkekramar! {#emotions_dlg.flower} Hjärta
    Tack så mycket. Vet ni om missfall gör ont? Börjat blöda lite lite och minus som sagt men har inte alls ont i magen, men otroligt ont i huvudet. Känns som huvudet ska sprängas. Ingen bra dag att bråka med sambon på heller. Hade kanske behövt varandra vare sig det tar slut nu efter 7 år eller inte känns det som bråk inte var det ultimata 
  • Susanne1975
    villhabarn skrev 2013-05-12 19:54:17 följande:
    Tack så mycket. Vet ni om missfall gör ont? Börjat blöda lite lite och minus som sagt men har inte alls ont i magen, men otroligt ont i huvudet. Känns som huvudet ska sprängas. Ingen bra dag att bråka med sambon på heller. Hade kanske behövt varandra vare sig det tar slut nu efter 7 år eller inte känns det som bråk inte var det ultimata 
    Det är nog olika det där om det gör ont eller inte. När jag fick MA i v.12 gjorde det fruktansvärt ont. När jag fick MF i v. 7 gjorde det bara lite ont. Jag behövde inte ens ta smärtstillande. 

Hoppas ni kan vara ett stöd för varandra oavsett hur det kommer bli med er relation. Det är nog inte ovanligt att man sörjer på olika sätt och hamnar lite i "ofas" med varandra.  
  • EmiliaGK

Jag fick missfall för 2 mån sen i v. 7 och jag hade oerhört ont och blödde mycket. Men om det skulle va MF så hade testerna fortf varit positiva, jag plussade upp till 10 dgr efteråt, då hormonet gått ur helt. KRAM!

• fluu

Kramar till dig Villhabarn!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • villhabarn
    fluu skrev 2013-05-12 21:04:38 följande:
    Kramar till dig Villhabarn!
    Tack!
    Känns förjävligt. Inte bättre av att ett från testlagret visade postivt, dock efter tiden gått ut. Men verkar knepigt. Känns bara för jävligt och som gud retas med mig! Inge ont i magen bara trött och lite varm 
Svar på tråden BF januari 2014