• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kramardig

Mitt illamående är väldigt konstigt om man jämför med förra graviditeten. Började må lite lätt illa som sedan slutade med en hemsk illamående och spyor där emellan.. igår mådde jag bara lite illa utan att spy, samma idag. Väldigt konstigt!

• Susanne1975
    viggen skrev 2013-05-12 00:14:48 följande:
    Från v 7 kan man se hjärtat tror jag de är :D
    Jag ska inte göra vul förrän 22... känns som en evighet tills dess....

Jag har vul den 4/6 och det känns som evigheter dit. Om tiden kommer gå så här sakta hela tiden kommer det kännas som jag är gravid i flera år innan bebisen kommer. Flört Funderar på att försöka sluta räkna dagar ett tag. Vet inte om jag klarar det Förvånad Drömmer
  • Elvinsmamma

Nu har illamåendet officiellt nått mig med! usch säger jag bara!
    Jag hade det med min förra son också men spydde aldrig och denna känns ungefär likadan, allting bara växer i munnen men försöker tvinga i mig det ändå..
    kan vara stress relaterat också ska göra halkan imorgon så är väääldigt nervös!
    men måste ha körkort innan barn nr 2 kommer :) 

• De5pojkarna
    popcornplaya skrev 2013-05-12 10:55:08 följande:
    Nån mer som lätt får yrsel och blir snurrig? Jag blir det väldigt lätt.
    Jag blir de... As jobbigt.. :(
  • De5pojkarna

Jag gick upp 13 me min äldsta. Och de 2 därefter inte gått upp nått alls.. Nu ligger ja 6-7 kilo under startvikt på förra grav. Fick en son 2:e Januari nu i år. 

• viggen
    popcornplaya skrev 2013-05-12 10:55:08 följande:
    Nån mer som lätt får yrsel och blir snurrig? Jag blir det väldigt lätt.

Jag är konstant yr :(
  • viggen

Med sonen gick ja upp 23 kg... Är dock väldigt smal, 170 lång o vägde 47 innan grav. På förlossningen vägde ja 71 :) Trivdes jätte bra i den kroppen! Folk så bara en kula på mig. De såg inte de andra kilona :) Dock rasade alla kilona av mej på bara några få veckor... Nu väger ja 52..

• Susanne1975

Med min son gick jag upp någonstans mellan 25-30 kg vilket är ALLDELES för mycket. Jag har tyvärr väldigt lätt att gå upp så jag hoppas jag inte går upp allt för mycket den här gången. Tyvärr är jag också nästan konstant sugen på glass just nu. Obestämd

Hur som helst är det viktigaste att det blir en frisk och välskapt bebis i januari nästa år. Jag vet att jag kan gå ner sen om jag tänker på hur jag äter och tränar regelbundet. 

• 30maj

Såg nån skrev om yrsel! Jag är också väldigt yr och de svartnar hela tiden för mina ögon:( förra gången svimmade jag för första gången i mitt liv i v13 ..

Svar på tråden BF januari 2014