• SB2011

BF januari 2014

Kan snart inte ha byxor eller trosor på mig för loppan ska bråka med dom hela tiden! Minsta lilla de sitter åt så ska de sparkas på byx/troskanten heela tiden! Haha Fler med det problemet?

• SB2011

Förresten nån mer som har problem med foglossningar som har svårt att lyfta benet när ni går? Gör så jävla ont när jag försöker gå normalt och de känns typ som vänster ben/höft e helt låst så jag nästan måste släpa benet när jag går! Svårt att beskriva dock. Går ju med kryckor men de hjälper inte.

• SB2011
    Siiran skrev 2013-08-28 21:36:36 följande:

Jag får så emellanåt, någon gång om dagen, håller i sig typ en timme, sen känns det rätt ok. Har ett jobb där jag springer mycket i trappor och det känns som det blir värre av det.
    Skönt att de släpper för dig! Har mest haft just de med benet idag! Efter 3 dagar på dagis med lillemannen! Så då kan de kanske släppa lite nu när jag inte måste röra mig så mycket!
  • SB2011
    angie91 skrev 2013-08-29 18:25:18 följande:

fick veta att ja har moderkakan i framvägg... va menas me de? asså e de nått som e dåligt?

??*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*??
    Nä de e inget dåligt! Gör bara så att sparkar å sånt kan kännas senare och kanske inte lika tydligt! Men inget dåligt!:)
  • SB2011
    Trollfia skrev 2013-08-29 18:54:05 följande:

Vad hände med min bild?

Tyvärr en bugg med nya iPhone appen! Bilder kan bli så tyvärr! Jag kan inte ladda upp vi den!:/
  • SB2011
    NorasMamma skrev 2013-08-29 20:47:25 följande:

Våran lilla skrutt :) blev flyttade till 25/1 :) phpB432Oc17730.jpg

Funkar inte att lägga upp me nya appen längre:(
  • SB2011

Vi hade en gunga till sonen! Den va guld värd! Fick chansen att hinna äta lite, eller fixa me disk å annat tack vare den!

Vi funderar på en nu med men maken är lite rädd att de ska sluta illa då vår son är en liten klätter apa, Och väldigt oaktsam!

Men jag tycker vi borde ha en nu med!

• SB2011
    Kramardig skrev 2013-08-29 22:12:30 följande:

Jag hade helst velat ha både gunga och vanlig med vibrator. Gunga kan man väl använda först senare medan babysitter finns med liggläge?

De e liggläge på gungan med! :) den ser ju nästan ut som en babysitter fast i en gungställning
Svar på tråden BF januari 2014