BF januari 2014
Kan snart inte ha byxor eller trosor på mig för loppan ska bråka med dom hela tiden! Minsta lilla de sitter åt så ska de sparkas på byx/troskanten heela tiden! Haha Fler med det problemet?
Kan snart inte ha byxor eller trosor på mig för loppan ska bråka med dom hela tiden! Minsta lilla de sitter åt så ska de sparkas på byx/troskanten heela tiden! Haha Fler med det problemet?
Förresten nån mer som har problem med foglossningar som har svårt att lyfta benet när ni går? Gör så jävla ont när jag försöker gå normalt och de känns typ som vänster ben/höft e helt låst så jag nästan måste släpa benet när jag går! Svårt att beskriva dock. Går ju med kryckor men de hjälper inte.
Henry och stig ska vi ha som andra å tredje namn
fick veta att ja har moderkakan i framvägg... va menas me de? asså e de nått som e dåligt?
Grattis till alla lyckade rul!
Vad hände med min bild?
Våran lilla skrutt :) blev flyttade till 25/1 :) 
Vi hade en gunga till sonen! Den va guld värd! Fick chansen att hinna äta lite, eller fixa me disk å annat tack vare den!
Vi funderar på en nu med men maken är lite rädd att de ska sluta illa då vår son är en liten klätter apa, Och väldigt oaktsam!
Men jag tycker vi borde ha en nu med!
Jag hade helst velat ha både gunga och vanlig med vibrator. Gunga kan man väl använda först senare medan babysitter finns med liggläge?