BF januari 2014
Jag har inga problem me att folk vill ta på min mage! Så länge man frågar först! Har haft nån släkting som frågat om dom fått känna när bebisen sparkar men aldrig bara klappat för klappandets skull!
Jag har inga problem me att folk vill ta på min mage! Så länge man frågar först! Har haft nån släkting som frågat om dom fått känna när bebisen sparkar men aldrig bara klappat för klappandets skull!
Kanske inte rätt forum men fråga till er som har barn! Sonen blev nyss hemskickad från dagis för är jätte hängig och hostar kraftig andas tungt! Dom sa att de går lunginflammation på dagis då 2 barn fått de å dom tycker sonen hade samma symptom som dom andra hade så dagis ville vi skulle kolla upp de! Men sonen har inte feber och vc ansåg inte alls vi behövde komma in!
Kan de verkligen smitta? Och när ska man åka in då? Om han får feber?
Sonen har nästan aldrig varit sjuk, bara fått ta han till dr en gång innan så jag är inte så erfaren av sånt här!
Haha vågar inte googla sånt för de brukar bara göra mig mer orolig!
Ja jag ska gå på hur jag tycker han känns! Och blir jag orolig åker jag in! Bättre en gång förmycket!
De e 2 barn av 11 på hans dagis som igår och idag fått åka in och konstaterat lunginflammation!
Han sover fortfarande, 2h har han sovit nu! Vilket är länge
Hur tidigt tvättar ni bebisarnas kläder? Vad använder ni för tvättmedel? Har ni sköljmedel?
Jag välkomnar v 23 idag och intalar mig själv 15v kvar! Bara 15v till!
Vad mycket roligare det var att räkna baklänges. 17 veckor kvar låter ju inte så mycket :)
Suck! Ringde för att boka sjukresa tills imorgon när jag ska till kuratorn! Ringde nu för att va ute i god tid så man kan få en tid som passar! Ska va hos kuratorn 10.45! Bilen dom kunde erbjuda mig va 9.05! Å resan tar 20min bara! Så jag måste sitta å vänta i över en timme! Sen hem fanns de ingen förens 12.30!
Och jag har svårt att sitta länge!:(