sunshine93 skrev 2013-09-17 17:19:32 följande:
Så ont som du verkar ha så är det bra att du får hjälp med att få rullstol och att dom tar dina sammandragningar på allvar så att det inte blir värre.....säkert ingen fara men det känns skönt att dom tar en på allvar.
När jag berättade om mina sammandragninar till BM och läkaren så tog dom det på allvar och jag blev skickad till sjukhuset men allt var bra med mig och bebben men jag kände mig jättetrygg då dom verkligen tog min oro och sammandragninar på allvar och inte bara viftade bort det.
Jag vet inte om du fått någon tid hos psykolog för din nedstämdhet men när jag berättade för min BM senast jag var där att min Panikångest kommit tillbaka och att jag börjat känna mig lite nedstämt så fick jag en tid hos deras psykolog så fort som möjligt...och jag frågade henne om det var något farligt och då sa hon att man vill helst undvika att det utvecklas till en depression och sedan till en förlossnings depression.
Lycka till och jag hoppas att din svåra foglossning blir bättre
Jo de e jätte bra att dom tar en på allvar och att man får hjälp! Skönt att du fick bra hjälp och fick komma in och kolla!:)
Finns inte jätte mycket att göra dock åt fogarna! Va hos ordinarie bm nu i eftermiddags och hon sa att de nog va att jag hamnar i rullstolen som gör d akut! Måste påbörja fragmin behandling så fort som möjligt så jag inte riskerar att få blodpropp!
Har ingen samtals kontakt men de stod i remissen med för de e via spec mvc man kan få träffa kuratorer eller psykolog! Dom har ingen på min mvc!