BF januari 2014
Tänkte bara tipsa er att om ni gillar NUK på Facebook eller redan gjort det så gå in från datorn och fyll i formuläret där så får ni en gratis nappflaska :)
Detta är bara under en kort period så passa på!
Tänkte bara tipsa er att om ni gillar NUK på Facebook eller redan gjort det så gå in från datorn och fyll i formuläret där så får ni en gratis nappflaska :)
Detta är bara under en kort period så passa på!
Jag dricker bara apelsinjuice nu för tiden! Mår illa av allt annat! Förutom the! Inte äns vatten får ja i mig
Till alla som gjort RUL, har ni fått papper med er på hur stor bebis var å sånt? Jag fick inget sånt nämligen!
Här skickas de elektroniskt till mvc
Tydligen finns det ingen annan hjälp att få än att bli sjukskriven ? Deprimerande....
Alla prover ser bra ut, men jag är helt slut, helt urlakad och han där inne tar allt.
Ni som redan har två barn och väntar tredje eller uppåt, vad har ni för bil ?
Vi måste köpa en större då vi kommer ha två som sitter i bältesstol och bebisen. Vi vill ha tre riktiga säten i bak för att få plats, men det begränsar verkligen valmöjligheterna.....
uscha höll på att svimma av när jag skulle hämta av kinamaten. Men blev bättre när jag fick i mig vatten.
Skit läskigt, fösta gången de hände mig..
Hade sex första gången på länge i måndags. Sedan dess har jag fått lite rosa på pappret vid toabesök typ en gång om dagen. Har haft ont i magen emellanåt med. Bör jag oroa mig? Har inte blött nåt alls tidigare i graviditeten(är i vecka 21) så känns inte kul nu. Bör jag oroa mig? Bebis sparkar på som vanligt
Fy fan för denna natt! Trilla igår kväll å fogarna fick stryck så ja kunde knappt röra mig utan att lipa (trots citodon) och ovan på de har jag fått trotsa smärtan och springa på toa var 30min mellan kl22-04 typ! Vet inte hur många onda sd jag haft i natt heller pga allt detta!! 1 v kvar tills min rullstol kommer!