• SB2011

BF januari 2014

Flikkan skrev 2013-09-10 20:25:54 följande:

Tänkte bara tipsa er att om ni gillar NUK på Facebook eller redan gjort det så gå in från datorn och fyll i formuläret där så får ni en gratis nappflaska :)

Detta är bara under en kort period så passa på!

Den va redan slut:(
  • SB2011

Jag dricker bara apelsinjuice nu för tiden! Mår illa av allt annat! Förutom the! Inte äns vatten får ja i mig

• SB2011
    K87 skrev 2013-09-11 08:09:54 följande:

Till alla som gjort RUL, har ni fått papper med er på hur stor bebis var å sånt? Jag fick inget sånt nämligen!

Nope inget papper alls! Bara foton vi köpte
  • SB2011
    K87 skrev 2013-09-11 09:28:14 följande:
    Vart bor du då:)?
    Skåne, i en liten håla utan för Lund
  • SB2011
    Me2 skrev 2013-09-12 06:56:50 följande:

Tydligen finns det ingen annan hjälp att få än att bli sjukskriven ? Deprimerande....
    Alla prover ser bra ut, men jag är helt slut, helt urlakad och han där inne tar allt.

Ni som redan har två barn och väntar tredje eller uppåt, vad har ni för bil ?
    Vi måste köpa en större då vi kommer ha två som sitter i bältesstol och bebisen. Vi vill ha tre riktiga säten i bak för att få plats, men det begränsar verkligen valmöjligheterna.....

Vet de e trist att ligga hemma hela dagarna! Men vila är nog vad din kropp vill ha! Du får försöka hitta saker att sysselsätta dig med! Själv plöjer jag serier!

Har du folk som kan komma och hålla dig sällskap då å då? Så de inte blir så ensamt?
  • SB2011
    Tokfrans skrev 2013-09-12 18:57:18 följande:

uscha höll på att svimma av när jag skulle hämta av kinamaten. Men blev bättre när jag fick i mig vatten.
    Skit läskigt, fösta gången de hände mig..Rynkar på näsan 

Stod du still länge medans du väntade? Typ köa? Vet att med sonen fixa jag inte de utan fick blodtrycksfall! Fick tipset av bm då att stå och "gunga" fram å tillbax på fötterna! De hjälpte mig
  • SB2011
    Siiran skrev 2013-09-12 19:30:28 följande:

Hade sex första gången på länge i måndags. Sedan dess har jag fått lite rosa på pappret vid toabesök typ en gång om dagen. Har haft ont i magen emellanåt med. Bör jag oroa mig? Har inte blött nåt alls tidigare i graviditeten(är i vecka 21) så känns inte kul nu. Bör jag oroa mig? Bebis sparkar på som vanligt

De e säkert ingen fara! Slemhinnorna blir ju skörare och man kan blöda lite vid sex! Har jag hört iaf! Blir ju inget sex här :( så har ingen erfarenhet om de blödningar efter de! Men prata annars med din bm!

På tal om sex! Nån mer som har de lika tragiskt på den fronten som jag? Har inte fått mig ett nyp sen vi plusa:(
  • SB2011

Fy fan för denna natt! Trilla igår kväll å fogarna fick stryck så ja kunde knappt röra mig utan att lipa (trots citodon) och ovan på de har jag fått trotsa smärtan och springa på toa var 30min mellan kl22-04 typ! Vet inte hur många onda sd jag haft i natt heller pga allt detta!! 1 v kvar tills min rullstol kommer!

• SB2011
    englasmamma86 skrev 2013-09-13 10:13:01 följande:

Fy så hemskt, stackare du får försöka ta det lungt.inte bra att trilla ju .har du ringt bm ?
    Ja hon sa typ att jag skulle vila så mycket jag kunde och åka in om jag fick förmycket sd!
Svar på tråden BF januari 2014