• SB2011

BF januari 2014

Jag hade bara avslag i 2v efter sonen! Men de tog nog 4månader efter han kom tills vi kunde ha sex! Så förra gången hade vi sex en gång under ett års tid och denna gången blir de väl 0! :(

• SB2011
    30maj skrev 2013-09-14 18:58:39 följande:

Än en gång, hur ska ni göra med vagen i vinter? Åkpåse och overall? Eller täcke? Eller en såndär åkpåseoverall, en sån med armar (sett på hm och kappahl bland annat) och filt?? Hmmm är så grymt osäker hur vi ska göra.... Tips?

Vi har åkpåse och overall! Va de inte super kallt så hade vi filt å åkpåse med lite varmare kläder bara
  • SB2011

Loppan har en dag då han envisas med att sparka å boxas neråt mot kisseblåsan vilket gör att jag konstant känner mig kissig men inte kan kissa! Jobbigt värre när man har ont och inte vill springa på toa var 5min typ

• SB2011

Någon mer som fått en massa hår på magen? Har typ fått som en raggarsträng med långa svarta hår! Så himla osexigt! Plockar å plockar men dom kommer hela tiden tillbaka! Vet att man kan få en hormonrand på magen men långa äckliga hår?!

• SB2011

Skönt att man inte e ensam då!

Hmm inte plocka dom? Men usch de e inget fint å ha en hårig mage:( nu när magen äntligen börjar komma!

• SB2011
    syskonlängtan14 skrev 2013-09-15 18:12:38 följande:
    Jag fick de sist. De jag jag då hörde var att om de är en pojk så får man mer hår och flicka så får man mindre hårväxt. Har stämt på mig och mina två systrar. Har du tagit reda på könet?
    Hehe de e en pojke i magen! Enligt maken hade jag de med sonen med men den biten måste jag ha förträngt för de minns jag inte
  • SB2011
    sunnydays skrev 2013-09-16 08:55:05 följande:

Är det någon som provat doppler från teknikmagasinet? Sambon ville så gärna höra lillen så han köpte en sån i helgen, men hörde inget när vi lyssnade. Man skulle bara hålla på någon minut stog det. Är endå i v 24, men har moderkakan i framvägg så kanske är lite svårare då. Och tyckte den ar väldigt tyst av sig.
    Någon som har och lyssnat med en sån?

Jag har en! Börja långt nere och jobba uppåt sida från sida tills du hittar de! Ha max volym på och flytta bara lite åt gången! Brukar höras lättast på sidorna på mig!
  • SB2011
    sunnydays skrev 2013-09-16 08:55:05 följande:

Är det någon som provat doppler från teknikmagasinet? Sambon ville så gärna höra lillen så han köpte en sån i helgen, men hörde inget när vi lyssnade. Man skulle bara hålla på någon minut stog det. Är endå i v 24, men har moderkakan i framvägg så kanske är lite svårare då. Och tyckte den ar väldigt tyst av sig.
    Någon som har och lyssnat med en sån?

Å ligg ner när du gör de och tryck ganska hårt! Använd mycket ul gel
  • SB2011
    sunshine93 skrev 2013-09-16 15:08:55 följande:
    Tack så mycket GladJa det ska bli spännande att se när min lilla flicka vill titta ut 2013 eller 2014
    Har redan börjat känna av sammandragninar då och då ...fast enligt min BM så är det normalt då jag inte har urinvägsinfektion och livmodertappen ser bra ut.....fast det var läskigt och jag blev otroligt rädd.
    I början av graviditeten var jag inte det minsta rädd men ju mer man förstår att att det är ens lilla bebisen i magen och känner sparkar så blir jag mer och mer rädd om magen.

Har någon annan här börjat känna av sammandragninar?

Grattis och välkommen!

Jag har sammandragningar som gör ont, regält ont så jag får andas igenom dom! Ett par om dagen iaf, som kommer när jag gått för mycket! Jobbigt och som du säger läskigt!
Svar på tråden BF januari 2014