• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SB2011
    Wilmis07 skrev 2013-10-03 21:39:55 följande:

Jag skulle också gärna vilja vara med i fb gruppen,hur gör jag smile1.gif

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.?Mamma till Wilma 071012?
    Skicka ditt namn å var du bor till mig här eller i ett pm här inne på fl så lägger jag till dig som vän på fb när du accepterat den så kan jag adda dig i gruppen! De e helt ok om du vill plocka bort mig som vän efter jag hjälpt dig in! Tar inte illa upp om man inte vill ha folk man inte känner i sin lista!
  • Wilmis07
    SB2011 skrev 2013-10-04 09:02:10 följande:
    Skicka ditt namn å var du bor till mig här eller i ett pm här inne på fl så lägger jag till dig som vän på fb när du accepterat den så kan jag adda dig i gruppen! De e helt ok om du vill plocka bort mig som vän efter jag hjälpt dig in! Tar inte illa upp om man inte vill ha folk man inte känner i sin lista!
    Fixar det i em

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Wilmis07 skrev 2013-10-04 10:22:44 följande:
    Fixar det i em

SB2011 skrev 2013-10-04 09:02:10 följande:

Skickade vänförfrågan till dig nu,Sara Svensson heter jag
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • SB2011
    Wilmis07 skrev 2013-10-04 10:25:41 följande:
    SB2011 skrev 2013-10-04 09:02:10 följande:Skicka ditt namn å var du bor till mig här eller i ett pm här inne på fl så lägger jag till dig som vän på fb när du accepterat den så kan jag adda dig i gruppen! De e helt ok om du vill plocka bort mig som vän efter jag hjälpt dig in! Tar inte illa upp om man inte vill ha folk man inte känner i sin lista!

Skickade vänförfrågan till dig nu,Sara Svensson heter jag smile1.gif
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.?Mamma till Wilma 071012?
    Fixat:)
  • Siiran

Har ont! i magen och ryggen idag, det går ner i svanken och låren, känns som kraftig mensvärk. Det lättar lite emellanåt, men gör ont mesta tiden. Vad kan det vara? Något att oroa sig för?

• SB2011
    Siiran skrev 2013-10-04 13:19:56 följande:

Har ont! i magen och ryggen idag, det går ner i svanken och låren, känns som kraftig mensvärk. Det lättar lite emellanåt, men gör ont mesta tiden. Vad kan det vara? Något att oroa sig för?

De har jag ofta med! De brukar komma i samband me mina förvärkar dock! Jag får ont inne i muffen med typ! Vet inte varför de kommer men ring å prata med din bm om du e orolig! Bättre att ringa en gång förmycket ju!
  • Siiran
    SB2011 skrev 2013-10-04 13:29:36 följande:
    De har jag ofta med! De brukar komma i samband me mina förvärkar dock! Jag får ont inne i muffen med typ! Vet inte varför de kommer men ring å prata med din bm om du e orolig! Bättre att ringa en gång förmycket ju!

Kan inte ringa min bm så lätt. De har ett system här där man kommer till nån växel i stället. Har hennes mejladress, men hon brukar inte vara så snabb på att svara. Dock kanske det finns andra bm att prata med i växeln, vet inte. Får kanske prova
  • SB2011
    Siiran skrev 2013-10-04 13:47:04 följande:

Kan inte ringa min bm så lätt. De har ett system här där man kommer till nån växel i stället. Har hennes mejladress, men hon brukar inte vara så snabb på att svara. Dock kanske det finns andra bm att prata med i växeln, vet inte. Får kanske prova
    Är det "Bm direkt" du ringer? De systemet hade dom i Malmö när jag vänta sonen! Går lika bra att prata med dom! Huvudsaken e ju att de e en bm du får prata med!
  • Siiran
    SB2011 skrev 2013-10-04 13:56:28 följande:
    Är det "Bm direkt" du ringer? De systemet hade dom i Malmö när jag vänta sonen! Går lika bra att prata med dom! Huvudsaken e ju att de e en bm du får prata med!
    Nja vet inte om det heter så, men det är ett samlingsnummer för alla bm-mottagningar i nordöstra skåne. Har aldrig ringt dit innan, men får nog prova och hoppas att jag hamnar hos en bm ;)
  • SB2011
    Siiran skrev 2013-10-04 14:03:00 följande:
    Nja vet inte om det heter så, men det är ett samlingsnummer för alla bm-mottagningar i nordöstra skåne. Har aldrig ringt dit innan, men får nog prova och hoppas att jag hamnar hos en bm ;)
    Hehe verkar va samma då! Fast de kanske kallas annat uppe hos er! Där va de alla mvc i Malmö som va kopplade till den men dom som svara satt på sjukhuset inne på kk!

Hur gick de?
Svar på tråden BF januari 2014