• Anonym (SS)

Blev utkastad har ingenstans att gå

Vad ska jag göra? Är under 18.. Kan inte gå till socialen eftersom det är lördag.. behöver snabba svar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 20:38
    Jag ringde 112 och berätta, de sa att en polis skulle komma och hjälpa mig eftersom socialjouren inte gjorde något.. men tack ialla fall för allt.

Och Samantha96, är det du som går fram och tbx vid ingången och kassorna hela tiden ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 21:38
    Ville uppdatera
    Vi är på krimjouren tror jag det är, och socialjouren fick en utskällning från de och kommer komma hit snart för att lösa allting :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 22:04
    Tack så mycket Dang it och ni andra som erbjöd hjälp :)

• Svar på tråden Blev utkastad har ingenstans att gå
  • Loket
    Dang it skrev 2013-05-11 21:00:11 följande:
    Fast nu har ju TS fått chansen att få pengar till boende och skjuts dit om det hade behövts, och detta har hon inte tagit. Så det känns ju inte riktigt som en trolltråd.
    Det kan vara en seriös tråd men jag säger bara att det inte är så ovanligt att folk trollar speciellt när de är uttråkad en lördagskväll och kanske har tagit sig en sup eller två

Om vi förutsätter att TS är på riktigt så säger h*n sig ha ringt polisen i så fall lär de hjälpa henne då TS är omyndig, kanske hon får sova i deras fyllecell, kanske inte optimalt men ändock bättre än en parkbänk ute på stan.
  • Petite Chérie
    Ungakillen95 skrev 2013-05-11 20:01:08 följande:
    Hahaha så jävla äckligt, skriker pedofil om dig! 
    Ett tips till TS om du nu ska kontakta någon så ta kontakt med Dang it hon verkar vara godhjärtad iallafall.

Finns det inget härbärge  i närheten du kan gå till?
    Verkligen.
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • MinaE
    Dang it skrev 2013-05-11 20:39:31 följande:
    Samma här. Väldigt orolig för TS och för att den här Samantha96 ska hitta henne. Jag hade gärna åkt dit själv, men med risk för att vara ytterligare en som jagar TS så gör jag inte det. TS får gärna inboxa mig eller 007 om hon vill ha hjälp med hotell och skjuts.

Vill som sagt, inte jaga TS om hon nu inte vill ha hjälp, men att sitta själv ute och skämmas för att hon blev slagen av sin familj känns verkligen inte rätt.

TS, om du läser detta, tro mig att jag inte är farlig. Du kan få mitt nummer om du vill och jag behöver inte veta något mer om dig, förutom att du kan få åka med i min bil till hotellet vi nämnde, därifrån kan du ha kontakt med 007. Jag är som sagt en fyrabarnsmamma som bor ca 20 minuter från Erikslund, i Skultuna. Om du är rädd får du även mitt reg.nummer på bilen och allt sånt. Skulle verkligen inte önska att du satt ute ensam inatt TS.
    Du kan ju boka hotell på ditt kort och betala, även ta en taxi till henne på ditt kort.
  • Anonym (bra!)

Bra Ts! Socjouren kommer att behöva hjälpa dig nu så att du inte behöver sova på gatan. Hoppas allt löser sig för dig!

• Fröjdfull

Men usch så hemskt! Har läst igenom hela tråden nu och den där "samantha96" verkar vara en aning skum. Skönt att polisen är påväg!!

Du får gärna uppdatera här så vi som är lite oroliga vet att allt är OK med dig! :)

• Dang it
    Anonym (SS) skrev 2013-05-11 18:21:19 följande:
    Vad ska jag göra? Är under 18.. Kan inte gå till socialen eftersom det är lördag.. behöver snabba svar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 20:38
    Jag ringde 112 och berätta, de sa att en polis skulle komma och hjälpa mig eftersom socialjouren inte gjorde något.. men tack ialla fall för allt.

Och Samantha96, är det du som går fram och tbx vid ingången och kassorna hela tiden ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 21:38
    Ville uppdatera
    Vi är på krimjouren tror jag det är, och socialjouren fick en utskällning från de och kommer komma hit snart för att lösa allting :)
    Åh vad skönt att veta att du är i säkert sällskap nu, TS! Lycka till med allt och hoppas du finner en lösning, både nu och i framtiden!
    Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Anonym (lärare)

Vad bra att det ordnat sig tillfälligt iallafall. Lycka till med allt TS och ta hand om dig!

• Anonym (Orolig för dig)

Gumman, hoppas allt går bra med dig. Stora styrkekramar till dig och jag hoppas att dina föräldrar får ta konsekvensen av att slänga ut dig. Jag har själv blivit utslängd av min förälder som jag bor hos, då tog han ut sin ilska på mig, trots att jag inte gjort något. Det är inte ditt fel, vuxna ska inte bete sig så. 

Ps: Samantha96, det var nog den fulaste och äckligaste lögnen jag någonsin hört. En äckelpedofil som du och lotsas vara en flickas "pappa", riktigt lågt av dig. Jag tycker så vidrigt illa om folk som du. En tonåring som behöver hjälp, men det ser du som ett lätt offer.

Ts, ta hand om dig, lova det! Hoppas allt blir bra igen<3 

• J1983
    Snöviolen skrev 2013-05-11 19:51:39 följande:
    I bland undrar man vad de tänker med. Där sitter du i akut behov eftersom du har blivit utslängd.

Tänker o tänker.. Det kanske bara är sanningen att de har akutare ärenden.
Svar på tråden Blev utkastad har ingenstans att gå