• Anonym (SS)

Blev utkastad har ingenstans att gå

Vad ska jag göra? Är under 18.. Kan inte gå till socialen eftersom det är lördag.. behöver snabba svar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 20:38
    Jag ringde 112 och berätta, de sa att en polis skulle komma och hjälpa mig eftersom socialjouren inte gjorde något.. men tack ialla fall för allt.

Och Samantha96, är det du som går fram och tbx vid ingången och kassorna hela tiden ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 21:38
    Ville uppdatera
    Vi är på krimjouren tror jag det är, och socialjouren fick en utskällning från de och kommer komma hit snart för att lösa allting :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 22:04
    Tack så mycket Dang it och ni andra som erbjöd hjälp :)

• Svar på tråden Blev utkastad har ingenstans att gå
  • 007
    Anonym (SS) skrev 2013-05-11 20:13:31 följande:
    är du en tjej eller kille? Bor du i västerås?

Jag har inget bankkort :/ 

Jag är en 24 årig tjej med en dotter på snart 4.

Nej, jag bor i Trollhättan, ligger en bra bit därifrån. (nära Göteborg)

Det var synd:/ men viss du tar dig till ett hotell så kan du ringa mig därifrån. Säga att jag är en kusin eller släkting eller vad som helst och jag kan uppge mitt banknummer till de.

Eller boka genom nätet!

Jag behöver inte veta vad du heter eller något!

Tycker det är jävligt strongt utav dig att be om hjälp.

Om du även vill så kan du kontakta polis eller socialjouren, säga till de att du har en lösning och att du gärna vill att de har mina uppgifter så du känner dig trygg.

Det borde dem kunna hjälpa dig med tycker jag!

Har själv haft en jobbig tonårs period, så det är ingen rolig siruation, men jag står för varenda ord!
  • LillGris
    Samantha96 skrev 2013-05-11 20:19:28 följande:
    på vilket sätt är jag oroande? Jag ville bara hjälpa henne.. 

Mm men du är för sjuk för att prata i telefon men ska nu åka till city gross som av en slump när ts skrev att hon var där? Tycker du ska gå och lägga dig så du kryar på dig i stället.
  • Anonym (suck)
    Samantha96 skrev 2013-05-11 20:19:28 följande:
    på vilket sätt är jag oroande? Jag ville bara hjälpa henne.. 
    Ja men det intrycket man får av dina inlägg är oroande. Du erbjuder hjälp men kan inte själv prata, pappa kan men var är mamma som troligen skulle vara mer rogivande? Och sedan uttrycker ts själv att hon känner sig orad av dig och då skriver du att du är på väg till stället där ts är....
    Kalla det magkänsla men ja det känns oroande, är magkänslan fel så ursäkta.
  • Dang it

OK, TS. 007 verkar ju kunna vilja betala för dig. Kontakta henne om det. Jag kan stå för din skjuts från Erikslund till Ibishotellet i Västerås. Bara att höra av dig/er om ni behöver mig och min bil. Hoppas verkligen du ska slippa vara ensam därute nu TS!

Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • LillGris
    Dang it skrev 2013-05-11 20:22:10 följande:
    Du tycks ljuga, kan bara låta din PAPPA prata med TS, du är för sjuk för att prata själv men kan ändå åka med din pappa och handla? Jävligt mysko. Du har även blivit anmäld då vi inte tror en sekund på dig. Om du nu inte är någon medelåldersman som försöker snärja unga stackars flickor så har du inget att frukta, om inte annat så hittar moderatorerna dig väldigt snart genom anmälan.

Skulle precis be någon anmäla, verkar inte kunna göra det via telen :/
  • Dang it

007

Jag tänkte inboxa dig mitt nummer om det är så att TS kontaktar dig, men jag kunde inte gå in på ditt konto. Inboxa mig gärna om det är aktuellt.

Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Anonym (Polly)
    Anonym (SS) skrev 2013-05-11 18:24:43 följande:

Vet inte vad jag ska säga.. mina föräldrar blev skitarga och min brorsa slog till mig så vill inte att de ska se blåmärkena
    du ska säga precis vad som hänt, oavsett vem du pratar med.
    det är dina föräldrar och din bror som ska skämmas, inte du.
  • Loket

Inte för att vara sådan men man ska inte tro allt man läser på nätet, det kan vara ett troll ni har att göra med så var försiktig med att lämna ut kortnummer m.m ge på sin höjd tak över huvudet åt TS men inte pengar eller liknande.

Svar på tråden Blev utkastad har ingenstans att gå