• Anonym (SS)

Blev utkastad har ingenstans att gå

Vad ska jag göra? Är under 18.. Kan inte gå till socialen eftersom det är lördag.. behöver snabba svar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 20:38
    Jag ringde 112 och berätta, de sa att en polis skulle komma och hjälpa mig eftersom socialjouren inte gjorde något.. men tack ialla fall för allt.

Och Samantha96, är det du som går fram och tbx vid ingången och kassorna hela tiden ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 21:38
    Ville uppdatera
    Vi är på krimjouren tror jag det är, och socialjouren fick en utskällning från de och kommer komma hit snart för att lösa allting :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 22:04
    Tack så mycket Dang it och ni andra som erbjöd hjälp :)

• Svar på tråden Blev utkastad har ingenstans att gå
  • Snöviolen
    Anonym (sign) skrev 2013-05-11 23:58:09 följande:
    inget som är roligt? trolla om en sån sak är inte roligt :P men jag har det så varje dag, så det känns som att det är inget som man ringer 112 för...
    Jaha om du har som ts. Be om hjälp då. Om jag fattar dig rätt nu.
  • Anonym (sign)
    Snöviolen skrev 2013-05-12 00:00:08 följande:
    Jaha om du har som ts. Be om hjälp då. Om jag fattar dig rätt nu.
    Nope... behöver inte. jag dör inte liksom...
  • Dang it
    Anonym (SS) skrev 2013-05-11 18:21:19 följande:
    Vad ska jag göra? Är under 18.. Kan inte gå till socialen eftersom det är lördag.. behöver snabba svar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 20:38
    Jag ringde 112 och berätta, de sa att en polis skulle komma och hjälpa mig eftersom socialjouren inte gjorde något.. men tack ialla fall för allt.

Och Samantha96, är det du som går fram och tbx vid ingången och kassorna hela tiden ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 21:38
    Ville uppdatera
    Vi är på krimjouren tror jag det är, och socialjouren fick en utskällning från de och kommer komma hit snart för att lösa allting :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 22:04
    Tack så mycket Dang it och ni andra som erbjöd hjälp :)
    Ingen fara TS, hoppas verkligen det löser sig för dig nu. Men om det skiter sig igen är det bara att inboxa:)
    Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Liwwe

Alltså TS. Jag hoppas VERKLIGEN att saker kommer lösa sig för dig!

Hoppas ingen kommer och säger att jag är en gammal gubbe nu eller nåt men... Jag bor typ vid arosfortet du vet, och min pappa och hans sambo har åkt till frankrike, kommer tbx på tisdag. Om du behöver en soffa så finns en här! Du kan typ skicka ett meddelande till mig om du behöver hjälpen :)

Kram!
    PS. JAG ÄR INGEN PEDOFIL, JAG ÄR 18 BAST OCH PLUGGAR PÅ CARLFORSSKA GYMNASIET, så slipper vi den diskussionen iaf. 

• Liwwe
    Anonym (sign) skrev 2013-05-12 00:18:56 följande:
    vem fan bryr sig om, om man är peddo eller andra perversa bögar? samma skit
    Öh va? Tror inte jag fattar men okej?
  • Anonym (sign)

oj vad konstigt jag skrev...
    men vem fan bryr sig om din ålder liksom (det var det som du skrev själv, genom att skriva att du inte är pedofil)

• Petite Chérie
    Anonym (sign) skrev 2013-05-12 00:18:56 följande:
    vem fan bryr sig om, om man är peddo eller andra perversa bögar? samma skit
    "Eller andra perversa bögar"? Get your head out of your ass.
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • Liwwe
    Anonym (sign) skrev 2013-05-12 00:24:32 följande:
    oj vad konstigt jag skrev...
    men vem fan bryr sig om din ålder liksom (det var det som du skrev själv, genom att skriva att du inte är pedofil)
    Tja, inte fan behöver du bry dig eftersom du ändå inte ska träffa mig hur som helst.

Och det där med bögar... Har du problem med dem kan du väl gå och brinna nånstans. Hoppas jag tolkade det fel men förmodligen inte.
  • Anonym (Tina.)
    Anonym (sign) skrev 2013-05-12 01:35:01 följande:
    Jag vet ju vem du är så jag kan ju träffa dig hur som helst. Du kan ju gå o suga kuk eller nåt i fall du har problem med mig haha vilken nivå du ligger på :) Du fattade vad jag skrev nu eller?! Vem fan bryr sig om du är 18 eller 55, samma sak.

.. oj du låter trevlig. . . Helt underbar attetyf. Men en sak har du rätt i, (utan att kasta pil motLiwwe), perversa människor ÄR inte en ålder, finns gott om många ungdommar vars föräldrar tappade dom i backen som bebis, och några kor hoppade ur hagen... men sedan finns det många snälla mönniskor med:)
  • Myapocalypse

Skönt att det löste sig för dig ts! Helt underbart vad Goa människor (dang it och 007) det finns! Önskade att jag själv hade haft möjligheten att hjälpa så!

Svar på tråden Blev utkastad har ingenstans att gå